rij jasje
rij jasje
hee
ik had en vraagje zijn de rij jasjes voor vrouwen het zelfde als voor mannen??
ik vind het zelf mooier staan maar omdat ik geen eigen pony heb vind ik het zonde om er zelf 1 te kopen???
ik had en vraagje zijn de rij jasjes voor vrouwen het zelfde als voor mannen??
ik vind het zelf mooier staan maar omdat ik geen eigen pony heb vind ik het zonde om er zelf 1 te kopen???
ja kan er wel een jasje lenen maar die worden alleen door meiden gedragen, en ook omdat ik op een manege rij waar eigenlijk ik 1 van de weinige jongens ben die dara rijden en ook iets wil behalen met me verzorg pony en ik vind het mooier staan ook omdat ik nu LL ben met okkie en wil graag hoger dan ziet een jasje er mooier uit
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Ligt aan je figuur...
Als je een 'net' figuur hebt dan moet je als meisje niet in een mannenjasje rijden, tenminste dat vind ik.
Maar als je wat gezetter bent dan vallen die vaak wel netjes.
De dames jassen zijn vaak iets getailleerder.
Ik zou dus gewoon ff passen en kijken hoe het staat. Als het gewoon aardig staat dan maakt het toch niet uit toch
Als je een 'net' figuur hebt dan moet je als meisje niet in een mannenjasje rijden, tenminste dat vind ik.
Maar als je wat gezetter bent dan vallen die vaak wel netjes.
De dames jassen zijn vaak iets getailleerder.
Ik zou dus gewoon ff passen en kijken hoe het staat. Als het gewoon aardig staat dan maakt het toch niet uit toch

nee, die van mannen zijn niet getailleerd, dan zie je er dus uit als een olifant.
wist ik dus eerst ook niet, maar toen ik een jasje ging kopen hadden ze me een mannenjasje aangedaan (was toen nogal breed geef ik toe) gelukkig kwam de bazin van de winkel er zelf aan toen ik zei dat ik het niet zo vond staan en vertelde dat het een mannenjas was. Gelukkig had ze er in het magazijn nog eentje in mijn maat in dames model.
Dus het maakt wel verschil.
Je kan ook even op marktplaats kijken, soms valt het best mee.
wist ik dus eerst ook niet, maar toen ik een jasje ging kopen hadden ze me een mannenjasje aangedaan (was toen nogal breed geef ik toe) gelukkig kwam de bazin van de winkel er zelf aan toen ik zei dat ik het niet zo vond staan en vertelde dat het een mannenjas was. Gelukkig had ze er in het magazijn nog eentje in mijn maat in dames model.
Dus het maakt wel verschil.
Je kan ook even op marktplaats kijken, soms valt het best mee.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb wel een jasje in de kast die voor weinig weg mag, maar ik weet zo ff niet welke maat dat is, en of je er in past (Te groot of te klein).
Ik kan natuurlijk zeggen, wacht ff op de 2e handsbeurs van de paardenschuur, maar die is in september 2007 pas
Aan de overkant van het water zat altijd een winkeltje met 2e hands rijspullen.
Ohja en bij Avezaat aan de overkant van het water hebben ze volgens mij iedere dinsdagavond (kan ik voor navragen als je dat wilt) een 2e handswinkel geopend.
Adres:
Nico Avezaath v.o.f.
Tielstraat 49, Maurik
0344-692464
Ik kan natuurlijk zeggen, wacht ff op de 2e handsbeurs van de paardenschuur, maar die is in september 2007 pas

Aan de overkant van het water zat altijd een winkeltje met 2e hands rijspullen.
Ohja en bij Avezaat aan de overkant van het water hebben ze volgens mij iedere dinsdagavond (kan ik voor navragen als je dat wilt) een 2e handswinkel geopend.
Adres:
Nico Avezaath v.o.f.
Tielstraat 49, Maurik
0344-692464