Hoefschoenen.
-
Hoefschoenen.
Graag zou ik jullie evt , ervaringen willen horen van hoefschoenen.
Welk merk ed, en hoe ze jou bevallen?.
Ik zit er nl over te denken om mijn 3,5 x fjord fries, hoefschoenen te geven, ik rijd best veel op de weg( bermen zijn zo nat, tijd van het jaar)
En om het ventje nu al te laten beslaan, vind ik hem wel te jong.
jou goede of slechte ervaringen, ik hoor ze graag.
groeten uit Zeeland , Marina.
Welk merk ed, en hoe ze jou bevallen?.
Ik zit er nl over te denken om mijn 3,5 x fjord fries, hoefschoenen te geven, ik rijd best veel op de weg( bermen zijn zo nat, tijd van het jaar)
En om het ventje nu al te laten beslaan, vind ik hem wel te jong.
jou goede of slechte ervaringen, ik hoor ze graag.
groeten uit Zeeland , Marina.
Merien mijn fjordentopper!!
Ik heb Easyboots. Zeer sterke en fijne schoen. Ik gebruik ze in de zomer voor de achtervoetjes tijdens de buitenritten (voor is hij beslagen) De reden dat ik niet volledig voor schoenen ga komt omdat ik geen passende voor de voorvoeten kon vinden. Het is heel belangrijk dat de schoen perfect past want anders kan het gevaarlijke situaties opleveren. Mijn smid houdt ook rekening met het bekappen dat hij zoveel mogelijk de vorm van de schoen aanhoudt.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ik heb smitjes. Gingen vrij snel kapot, maar hadden wel een erg goede pasvorm. Ik ben overgegaan op natuurlijk bekappen en heb de schoenen in augustus, met de trektocht voor het laatst gebruikt. Ik rijd alleen maar buiten en Nina loopt nu liever op de weg dan in de berm.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
-
hoefschoenen
Ik rijd ook veel over de weg , zeker met mijn beslagen fjord ( merien).
Maar als ik dat met en paard doe , wat niet beslagen is ben ik bang dat de hoeven snel te kort worden en prolemen ga krijgen.
Vandaar dat ik serieus aan het overwegen ben voor hoefschoenen aan te gaan schaffen.
Ik zal ook eens op internet rond neuzen voor advies.
Alvast bedankt voor jullie reakties.
groeten Marina.
Maar als ik dat met en paard doe , wat niet beslagen is ben ik bang dat de hoeven snel te kort worden en prolemen ga krijgen.
Vandaar dat ik serieus aan het overwegen ben voor hoefschoenen aan te gaan schaffen.
Ik zal ook eens op internet rond neuzen voor advies.
Alvast bedankt voor jullie reakties.
groeten Marina.
Ik heb de marquis en ben er zeer tevreden over!
Tuurlijk zijn ze mij ook weleens los geschoten, maar ik moet zeggen dat hij dan ook wel hele rare kapriolen uithaalde
Ik vind het gewoon super dat je bij deze schoenen alle onderdelen los kunt bestellen en dat ze te verstellen zijn in maat! Dus ze passen als hij net bekapt is maar ook als hij tegen het bekappen aan zit!
Tuurlijk zijn ze mij ook weleens los geschoten, maar ik moet zeggen dat hij dan ook wel hele rare kapriolen uithaalde

Ik vind het gewoon super dat je bij deze schoenen alle onderdelen los kunt bestellen en dat ze te verstellen zijn in maat! Dus ze passen als hij net bekapt is maar ook als hij tegen het bekappen aan zit!
-
hoefschoenen.
Kun je mij evt en linkje doorsturen van en site over die Marquis schoenen.
Mag ook naar mijn e mail hoor, grayhound@zeelandnet.nl.
gr Marina.
Mag ook naar mijn e mail hoor, grayhound@zeelandnet.nl.
gr Marina.
Ik heb smitjes gehad, hele fijne schoenen, wel wat zwaar maar super pasvorm.
Als ik nu weer voor hoefschoenen zou gaan zou ik voor dallmer gaan, www.dallmer.de.
Als ik nu weer voor hoefschoenen zou gaan zou ik voor dallmer gaan, www.dallmer.de.
Ik heb ze echt strak genoeg zitten hoor! Maar helaas wil mijn paardje nog weleens een bijna salto makenSuzanna schreef:Ik heb ook de Marquis en die bevallen erg goed.
Ze schieten alleen uit als je ze niet strak genoeg aandoet.

Maar ach, dat is ook zo geregeld!
www.horsebalance.nl (dacht ik)
-
hoefschoenen
Hoi ,
Bedankt allemaal voor jullie ervaringen , ik denk dat ik er al uit ben.
gr Marina.
Bedankt allemaal voor jullie ervaringen , ik denk dat ik er al uit ben.
gr Marina.
-