weer scheren?
weer scheren?
Hoi,
nu zit ik weer met een scheerprobleem.
Veline heeft nu al weer zo`n dikke vacht dat je er moeilijk een half uurtje mee kunt rijden.
Nu heb ik gehoord dat er wel een hele strenge winter op komst is. Wat zeggen jullie?
Nog een keer scheren of niet?? (heb ook de ibop nog in aantocht en 2 wedstrijden)
Even ter info: Ze loopt overdag wel buiten maar gaat `s avonds naar binnen, mocht ik haar nog een keer scheren.
nu zit ik weer met een scheerprobleem.
Veline heeft nu al weer zo`n dikke vacht dat je er moeilijk een half uurtje mee kunt rijden.
Nu heb ik gehoord dat er wel een hele strenge winter op komst is. Wat zeggen jullie?
Nog een keer scheren of niet?? (heb ook de ibop nog in aantocht en 2 wedstrijden)
Even ter info: Ze loopt overdag wel buiten maar gaat `s avonds naar binnen, mocht ik haar nog een keer scheren.
Dewi, mijn eerste eigen knappe fjorden dame!!!
Veline, 1e klasse model!
Mijn meissie is dus STERMERRIE!!!
M1 + 7
Veline, 1e klasse model!
M1 + 7
- jezzikaatje
- Contacteer:
Of het haar in de weg zit weet ik niet, maar mij wel hahaha.
Ik vind het ook rot als je nog geen half uur kunt rijden en ik ben dan zo`n muts dat ik ze echt wel helemaal afgekoeld wil hebben voordat ze weer naar buiten mag...
Ik vind het ook rot als je nog geen half uur kunt rijden en ik ben dan zo`n muts dat ik ze echt wel helemaal afgekoeld wil hebben voordat ze weer naar buiten mag...
Veline, 1e klasse model!
M1 + 7
Veline, 1e klasse model!
M1 + 7
Ravina heeft ook al wer een vrij dikke vacht. Maar omdat wij het rijden juist gaan afbouwen van de winter wil ik haar niet nog een keer scheren. Als ik jou was zou ik Veline lekker nog een keer scheren, dat werkt toch een stuk makkelijker als je ook nog moet trainen en starten.
Vergeet niet dat het pas 1 nov is, dus eer de winter echt begint zal ze ook wel weer een aardig vachtje hebben.

Ja dat denk ik inderdaad ook.
Ik heb nu nog de ibop voor de boeg en (tot nu toe) 2 wedstrijden waarvan de laatste in januari ik hoop dat ze het tot dan toch zeker wel red met dr dunne vachtje.
Ik heb nu nog de ibop voor de boeg en (tot nu toe) 2 wedstrijden waarvan de laatste in januari ik hoop dat ze het tot dan toch zeker wel red met dr dunne vachtje.
Veline, 1e klasse model!
M1 + 7
Veline, 1e klasse model!
M1 + 7