Paardenverzekering
- jezzikaatje
- Contacteer:
Paardenverzekering
Eveline en ik hebben de paarden nu verzekerd bij Interpolis.
Nu kwam er alleen een brief binnen met de mededeling dat Interpolis stopt met de paardenverzekeringen. Het wordt overgenomen door Hippos ofzo?
Nou vroeg ik mij af :
* Of jullie je paard verzekerd hebben
* zo ja, waar
* Waarom daar
* hoeveel kost dat
* voor hoeveel hebben jullie hem/haar verzekerd
* heeft het nut om te verzekeren tegen dierenarts kosten
Ik wil het nu wel eerst even bekijken voor ik het zomaar door laat gaan..
Nu kwam er alleen een brief binnen met de mededeling dat Interpolis stopt met de paardenverzekeringen. Het wordt overgenomen door Hippos ofzo?
Nou vroeg ik mij af :
* zo ja, waar
* Waarom daar
* hoeveel kost dat
* heeft het nut om te verzekeren tegen dierenarts kosten
Ik wil het nu wel eerst even bekijken voor ik het zomaar door laat gaan..
Ik zit ook bij Hippozorg. Om even op je vragen terug te komen:
Ja
* zo ja, waar
Hippo zorg
* Waarom daar
Gewoon via internet gezocht destijds vroeg info kreeg het direct, vragen werden direct beantwoord en dat gaf me een goede indruk..
* hoeveel kost dat
Ligt eraan waar je Zorro voor laat verzekeren en wat zijn waarde is. Ik heb Alies voor diefstal, ODA, WA en ziektekosten beperkt verzekerd en dat kost me 16,88 euro per maand.
nu 1200 euro
* heeft het nut om te verzekeren tegen dierenarts kosten.
Ik heb zo gedacht [misschien stom] maar Fjorden zijn over het algemeen nuchtere, sterke dieren en ik heb voor ziektekosten beperkt gekozen.
Sommige mensen vonden het onzin dat ik haar liet verzekeren, maar ik heb liever het zeker voor het onzekere.
Ja
* zo ja, waar
Hippo zorg
* Waarom daar
Gewoon via internet gezocht destijds vroeg info kreeg het direct, vragen werden direct beantwoord en dat gaf me een goede indruk..
* hoeveel kost dat
Ligt eraan waar je Zorro voor laat verzekeren en wat zijn waarde is. Ik heb Alies voor diefstal, ODA, WA en ziektekosten beperkt verzekerd en dat kost me 16,88 euro per maand.
nu 1200 euro
* heeft het nut om te verzekeren tegen dierenarts kosten.
Ik heb zo gedacht [misschien stom] maar Fjorden zijn over het algemeen nuchtere, sterke dieren en ik heb voor ziektekosten beperkt gekozen.
Sommige mensen vonden het onzin dat ik haar liet verzekeren, maar ik heb liever het zeker voor het onzekere.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- nancy imka
Hoe bedoel je dit Viv? Ik zit bij Hippo namelijk (was voorheen amev) en ik heb geen klachten. Ze betalen altijd netjes uit. En ik moet zeggen redelijk snel. Ik heb natuurlijk nog wel eens wat rekeningentjes in te dienen gehad. En nooit moeilijk gedaan!Viv schreef:Andere vraag, hebben jullie Hippos wels uit moeten laten betalen, als het voorheen amev was krijg ik nl spontaan jeuk (zit ook bij Interpolis)
Of bedoel je dat je je paard " afgeeft" aan de verzekering want daar heb ik geen ervaring mee.
Als ik jou was zou ik wel je paard verzekeren maar ik heb natuurlijk ook wel een ziekelijk beestje. Ik heb er in ieder geval geen spijt van.

zelf niet, dichtbijstaande bekenden wel en nooit problemen ondervonden.Viv schreef:Andere vraag, hebben jullie Hippos wels uit moeten laten betalen, als het voorheen amev was krijg ik nl spontaan jeuk (zit ook bij Interpolis)
yuur was namelijk eerst alleen voor dood, nu ook uitgebreid ziektekosten
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Wij hebben Sandra niet verzekerd. Om de eenvoudige reden dat we bij een zeer goede bekende hebben gezien dat het goed mis kan gaan... Haar paard was al een tijd flink kreupel en ze wilde 'm een jaar op de wei zetten om te kijken of ie zou herstellen. Maar haar verzekering liet dit niet toe; zij vonden dat ze het paard in moest laten slapen. Toen was het enige wat ze kon doen haar eigen paard van de verzekering terugkopen! Te achterlijk voor woorden gewoon. Het paard is na een jaar weidegang weer totaal opgeknapt, maar ze heeft gelijk alle paarden uit de verzekering gehaald.
Dit is natuurlijk wel een extreem verhaal, maar zoiets zal ons niet gebeuren. Onze ouders staan ons financieel bij als er met San iets zou gebeuren.
Dit is natuurlijk wel een extreem verhaal, maar zoiets zal ons niet gebeuren. Onze ouders staan ons financieel bij als er met San iets zou gebeuren.
Nee mn vriendin heeft hele erge problemen gehad met AMEV toen ze uit moesten betalen, verzonnen terplekke regeltjes die niet in haar polis stonden, te bizar voor woorden, pas na een rechtzaak heeft ze de rekeningen van de VA vergoed gekregen.nancy imka schreef:Hoe bedoel je dit Viv? Ik zit bij Hippo namelijk (was voorheen amev) en ik heb geen klachten. Ze betalen altijd netjes uit. En ik moet zeggen redelijk snel. Ik heb natuurlijk nog wel eens wat rekeningentjes in te dienen gehad. En nooit moeilijk gedaan!Viv schreef:Andere vraag, hebben jullie Hippos wels uit moeten laten betalen, als het voorheen amev was krijg ik nl spontaan jeuk (zit ook bij Interpolis)
Of bedoel je dat je je paard " afgeeft" aan de verzekering want daar heb ik geen ervaring mee.
Als ik jou was zou ik wel je paard verzekeren maar ik heb natuurlijk ook wel een ziekelijk beestje. Ik heb er in ieder geval geen spijt van.
Ik heb er zelf ook gelukkig nog nooit mee te maken gehad.
Maar wat raar over dat kreupel probleem. Hippo geeft namelijk [wanneer volgens de mensen het einde zoek is en besluiten het diertje in te laten slapen] het nummer van Tatjana door. Zij kijkt dan of het rugproblemen zijn [dat is echt 99% van de gevallen] en gaat dan aan het werk. Dat wordt dan ook vergoed, mist ze natuurlijk goed verzekerd zijn.
Ik vind toch dat verzekeren een linke zaak blijft. Er zitten overal haken en ogen aan.
Wat ga jij nou doen Viv want als jij zegt dat je bij interpolis zit moet je nu toch ook wat anders?
Maar wat raar over dat kreupel probleem. Hippo geeft namelijk [wanneer volgens de mensen het einde zoek is en besluiten het diertje in te laten slapen] het nummer van Tatjana door. Zij kijkt dan of het rugproblemen zijn [dat is echt 99% van de gevallen] en gaat dan aan het werk. Dat wordt dan ook vergoed, mist ze natuurlijk goed verzekerd zijn.
Ik vind toch dat verzekeren een linke zaak blijft. Er zitten overal haken en ogen aan.
Wat ga jij nou doen Viv want als jij zegt dat je bij interpolis zit moet je nu toch ook wat anders?
Met die gedachte zit ik dus ook. Had ook eens vernomen dat amev nu dus hippo nietr zo makkelijk betalen.Viv schreef:Andere vraag, hebben jullie Hippos wels uit moeten laten betalen, als het voorheen amev was krijg ik nl spontaan jeuk (zit ook bij Interpolis)
Iemand bekend met het geen wat interpolis voorstelt? Ik ken deze verzekeraar niet. jullie?
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
'JoyceNan schreef:Met die gedachte zit ik dus ook. Had ook eens vernomen dat amev nu dus hippo nietr zo makkelijk betalen.Viv schreef:Andere vraag, hebben jullie Hippos wels uit moeten laten betalen, als het voorheen amev was krijg ik nl spontaan jeuk (zit ook bij Interpolis)
Iemand bekend met het geen wat interpolis voorstelt? Ik ken deze verzekeraar niet. jullie?
Interpolis stopt ermee daarom moeten ze op zoek naar een andere verzekeraar.

Jouke is overigens bij EFO verzekerd.
Ik heb ze niet verzekerd. Ik denk dat je evengoed zelf elke maand wat geld opzij kunt zetten voor noodgevallen. En de aankoopwaarde van een nieuwe fjord is nou ook niet zodanig hoog dat ik ze om die reden wil verzekeren.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

de aankoopwaarde niet, maar een koliekoperatie in utrecht kun je een leuk 4span voor kopenJeempie schreef:Ik heb ze niet verzekerd. Ik denk dat je evengoed zelf elke maand wat geld opzij kunt zetten voor noodgevallen. En de aankoopwaarde van een nieuwe fjord is nou ook niet zodanig hoog dat ik ze om die reden wil verzekeren.

Weet ik daarom vraag ik ook of iemand bekend is met de verzekeraar die ze nu voorstellen in hun briefCharret schreef:
Interpolis stopt ermee daarom moeten ze op zoek naar een andere verzekeraar.
Jouke is overigens bij EFO verzekerd.

Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
de polis van Interpolis wordt over genomen door Hippo Zorg B.V.
onder de naam Equine ofzo??
heb de brief even niet bij de hand....
ik ga Ydel wel weer gewoon verzekeren, en de kleine Lolly ook denk ik
onder de naam Equine ofzo??

heb de brief even niet bij de hand....
ik ga Ydel wel weer gewoon verzekeren, en de kleine Lolly ook denk ik

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!