Zoals een aantal van jullie wil weten maakt Tea haar afstamming van Brusvein waar en is ze dus heel druk. Als ik een half uur met haar stap is ze al van voor tot achter nat, dus denk er zelf maar draven e.d. bij.
Nu dus het dilemma, scheren of niet. Ik zal zelf niet gaan voor helemaal scheren, maar meer het soort patroon dat Nicole had bij Iwan, is dat de racestreep??
Nu heb ik nog nooit een paard geschoren en dus weet ik niet hoe ik het moet aanpakken met dekens e.d. Scheren laat ik wel doen...
Als ik een racestreep scheer, in welke gevallen moet ik dan welke deken opdoen? Het is wel de bedoeling dat ze dag en nacht op het land komt te staan, behalve bij uitzonderlijk slecht weer en weersomstandigehden waarvan jullie zeggen, dat ik haar beter binnen kan zetten, omdat ze er anders met haar naakte delen last van heeft.
Ik heb nog een outdoordeken liggen van 180 gram, verder alleen een zweetdeken.
Hoe ga ik dit aanpakken, en natuurlijk wie kan er scheren??
Kan ik haar toch beter niet scheren, of dan toch beter een ander model??
Help!!!
Groetjes Esther..
Wel of niet doen??
Wel of niet doen??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
gewoon doen!!
is voor haar ook een stuk prettiger, en die deken van 180 is wel genoeg voor een streep, als het echt koud wordt, kan je zweetdeken er altijd nog onder leggen(doe ik altijd
)
succes!!
is voor haar ook een stuk prettiger, en die deken van 180 is wel genoeg voor een streep, als het echt koud wordt, kan je zweetdeken er altijd nog onder leggen(doe ik altijd

succes!!

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Bij Jamie heb ik vorig jaar alleen de onderkant van borst en hals geschoren vanaf haar keel tot aan de singel en die heeft zonder problemen ( en het is best een koukleum) heel de winter in weer en wind gelopen zonder deken. Wel 's nachts op stal.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Zou ik ook doen Es!Claudje schreef:
Ik zou dan gewoon voor een streepmodel gaan, dan is die 180 grams deken zeker dik genoeg
En je zult zien dan Tea zich er ook lekker bij voelt!
JE hebt alleen kans dat ze nog iets frisser wordt

Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.