fjorden bij Wijkse Veer

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
nobbygaard

fjorden bij Wijkse Veer

Bericht door nobbygaard » ma 31 jul 2006, 09:20

Wij zijn vorige week toen we met de boot weer terug gingen richting huis, langs Wijk bij Duurstede gevaren. Daar stonden aan de waterkant vlakbij de pont Wijkse veer een aantal fjorden in de wei met allemaal een vliegennet om hun hoofden. Weet iemand van wie deze zijn? Ik wil namelijk mijn complimenten geven, want wat zagen deze er super goed uit!
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » ma 31 jul 2006, 09:22

Die zijn van De Wildkamp ;)
Ik weet niet wie er stonden, het kan ook Tjico geweest zijn, Charlot komt hier wel eens langs op Fjordenwereld. Ze heeft ook 1 of 2 topics waar in ook foto's van Tjico met Odette aan de waterkant staan in de wei :j Misschien herken je ze wel op de foto of het dezelfde zijn.
Charlot

Bericht door Charlot » ma 31 jul 2006, 10:53

Hartstikke bedankt voor dit compliment. Het klopt inderdaad dat Tjico en Odette daar stonden, alleen ze zijn sindskort verhuisd naar een andere wei. De vliegenkapjes zijn voor de paarden echt een uitkomst zeker met dit weer en al die vliegen. Mensen denken dat het een zonnenbril is :D
Ach ja, gelukkig weten we wel beter!!!
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » ma 31 jul 2006, 12:27

Ze zagen er gewoon qau conditie ook allemaal super uit.
Ik heb ze nog op de camera staan, als ze goed gelukt zijn dan zal ik ze vanavond even plaatsen.
Plaats reactie