iemand ervaring met de Pessoateugel van Pagony?
iemand ervaring met de Pessoateugel van Pagony?
Zoals de titel dus al zegt he
Omdat ik in de toekomt toch wel va plan ben om met pessoateugel te gaan werken, wou ik even weten of er hier mensen zijn met ervaring met de versie van pagony.
Deze is toch wel stukken goedkoper, maarja, de kwaliteit moet er ook zijn hé
Omdat ik in de toekomt toch wel va plan ben om met pessoateugel te gaan werken, wou ik even weten of er hier mensen zijn met ervaring met de versie van pagony.
Deze is toch wel stukken goedkoper, maarja, de kwaliteit moet er ook zijn hé
ik weet niet welk merk ik heb, maar het was één van de eerste (nog met wit touw) Maar het is wat janine zegt, hij is niet handig te verstellen als je hem voor meerdere paarden wilt gebruiken omdat je hem wel vast moet knopen omdat hij anders toch verschuift.
Ermee werken vind ik wel heel prettig, alhoewel dat ook weer per paard verschillend is. Vera doet het er in elk geval prima op.
Ermee werken vind ik wel heel prettig, alhoewel dat ook weer per paard verschillend is. Vera doet het er in elk geval prima op.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Volgens mij heb ik er een van Pagony 
Super in gebruik, alleen de uiteindes zijn allemaal heel erg lang als Harma hem op heeft
Maargoed, dat zou ik er af kunnen halen, dus wat dat betreft maakt het niks uit

Super in gebruik, alleen de uiteindes zijn allemaal heel erg lang als Harma hem op heeft

Maargoed, dat zou ik er af kunnen halen, dus wat dat betreft maakt het niks uit

Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend