Nu staat ze samen met Meinderd en het zijn echt maatjes, alleen Meinderd is heel dominant en Vera juist heel onderdanig. Moet op zich geen probleem zijn, alleen in eerste instantie liet Vera zich nog niet vangen. Dit heb ik voor een heel groot deel met Bach Bloesem opgelost, alleen afgelopen maandag begon het gezever weer. Weer niet laten vangen, ze was zelfs niet omkoopbaar voor die boterham die ik bij me had met haar druppels.
Gisteravond presteerde ze het nog erger, want ze pakte gauw de boterham en voor ik de kans kreeg het halster om te doen was ze pleitos.
Nou is het zo dat Meinderd haar dus overal wegjaagt en ik begin te vermoeden dat ze daarom ook wegloopt. Toen ik terug kwam van rijden en met haar wilde knuffelen liep ze gauw weg toen Meinderd eraan kwam.
Ik heb haar nu in het andere stuk van de wei staan, dus ze staan wel bij elkaar, alleen met een draadje ertussen. Ik wil vanmiddag eens kijken of ze nu wat minder wegloperig is.
Wat denken jullie, is het een optie om haar voorlopig met een draadje ertussen bij Meinderd te laten? Of toch weer bij elkaar in 1 stuk?