Daar ben ik weer!
De jongens zijn vandaag weer doorgemeten en Cratos is op en top gezond

. Er zijn dus geen medicijnen meer nodig voor deze jongen. Je kunt het ook echt aan hem merken. We hebben een ander paard nu, we zullen wel een beetje moeten heropvoeden ben ik bang. Al lijkt Dennis er weinig problemen mee te hebben, ik vind hem te opdringerig en teveel drammen. Hij is enorm vrolijk, staat zijn mannetje in de kudde terwijl hij altijd steun bij Ros heeft gezocht in de kudde. Harstikke goed nieuws dus!
Rosje heeft wel weer medicijnen gekregen. Hij moet nu weer 14 dagen druppels, dan een week niet en dan nog een week druppels. Ros zijn bloed is nog niet helemaal schoon, hij reageert nog op huidproblemen, zijn lever is nog niet in orde, hij vertoont gelijkenis met Diabetes Mellitus type I en ook zijn stofwisseling is nog niet ok. Er zijn al wel heel veel dingen opgelost maar we zijn er nog niet. Ik ben nu ook ongetwijfeld weer vergeten om er dingen bij te zetten. Er is nu echt begonnen met dingen die diep in zijn lichaam zitten, zelfs vanuit DNA, bij hem op te lossen. Ik ben dus heel benieuwd hoe we er over een maand voorstaan met hem. Ik zie al wel heel veel vooruitgang bij hem, met name heel veel in zijn gedrag en zijn vacht. Hij was van de week een keer aan de verkeerde kant van de draad belandt en dan heeft hij wel meteen weer vreselijk last van jeuk. Daar gaat het dus duidelijk mis in de stofwisseling.
Hij is echt al heel veel beter dan hij was, dus ik wacht weer met smart tot deze periode weer voorbij is. Het rijden gaat op het moment niet goed, maar ik denk dat, dat meer door mezelf komt. We zijn wat dat aan gaat niet echt een team op dit moment, ik kan de rem nergens vinden en Ros is erg tankerig. Ik ga zondag weer proberen een ritje te maken en als we er dan weer allebei geen lol in hebben dan laat ik dat voorlopig, tot ik zelf weer een beetje mezelf ben, achterwege. Wat wel als een paal boven water staat is dat Ros dus geen staart- en maneneczeem heeft.