Familiebanden in één topic? UPDATE! GEREGELD!
- Anne&Wendie
- Contacteer:
- druppeltje
Ziet er té gek uit!
kan van Diëgo geen mooie standfoto vinden, die at alleen...... Ik stuur je ze vandaag nog, als die standfoto van Diëgo te klein is laat die maar zitten. Mooi gedaan hoor!
kan van Diëgo geen mooie standfoto vinden, die at alleen...... Ik stuur je ze vandaag nog, als die standfoto van Diëgo te klein is laat die maar zitten. Mooi gedaan hoor!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
hoe bedoel je? Een inleidend woordje? Of voor op FW, waar je de link bij plaatst?
Baranna 13-5-2006
- Anne&Wendie
- Contacteer:
-
Je mag de lijst best aanvullenleoensuzanne schreef:Ik mis de hengsten Lenngard, Vasco, Jolster, Ismo, Merkur en Baldrian.

Maar voorlopig komen alleen de hengsten erop waarvan ik foto's+gegevens van de nakomelingen binnenkrijg

Ivonne, kun je dit in de eerste post zetten, dan valt het meer op 
Als iemand al foto's en gegevens heeft van z'n paard mag je die alvast sturen naar mij
marloes@fjordukie.nl
Wil je dan als onderwerp de naam van je paard doen met daarachter de naam van de vader, dan blijft het een beetje overzichtelijk voor mij
En dan in de mail 3 duidelijke foto's (stand, hoofd, actie) meesturen + dit lijstje invullen:
Naam+levensnummer:
Geboortedatum:
Geslacht:
Stokmaat:
Moeder:
Moedersvader:
Prestaties:
Eigenaar: eventueel (e-mail, website)

Als iemand al foto's en gegevens heeft van z'n paard mag je die alvast sturen naar mij
marloes@fjordukie.nl
Wil je dan als onderwerp de naam van je paard doen met daarachter de naam van de vader, dan blijft het een beetje overzichtelijk voor mij
En dan in de mail 3 duidelijke foto's (stand, hoofd, actie) meesturen + dit lijstje invullen:
Naam+levensnummer:
Geboortedatum:
Geslacht:
Stokmaat:
Moeder:
Moedersvader:
Prestaties:
Eigenaar: eventueel (e-mail, website)
Aanvulling: Vasco, Inco, Merkur, Tsjerk, Lenngard (de vd Aatjes dusUkie schreef:Lijst van hengsten:
Ansgar Skellerod, Anton, Arin, Astrix, Balony, Barstad, Bjorgard, Bjorkmann, Blinken, Briggen, Brusvein, Courage, Drageset, Drange Rolv, Faun Tor, Fjelljon, Fjellwin, Gardar, Gnist, Halldor, Halstor, Havik, Havstad, Hayo, Heimann, Hermansen, Holmar, Inco, Jars, Kalypso, Karant, Kunar, Kventin, Manus, Larsto, Lestor, Max, Myrstein, Nordal, OJ, Oifor, Orsta, Oswin, Ramiro, Reinar, Reitze, Rex, Sebastian, Stendis Bue, Stording, Sven, Sverre, Timor, Toddy, Topas, Torson, Tsjerk, Tunar, Vedor, Vlin, Zidar, Zizoran, Zortin.
(Vul maar aan hoor)