Gevulde kaakholte #naar de kliniek maandag#
Re: Gevulde kaakholte #naar de kliniek maandag#
Er zit wel een sloot ja, maar daar kunnen de paarden niet bij. We zulen zien maandag..
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
heb je van Ittersum?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Nee, weet haar naam niet meer, maar zij is er zelf niet maa, maar draagt het over aan collega.
Stofalergie of pollenallergie. Ventipulmin en sputolysin mee gekregen. Ze kneep iets met de ademhaling en had iets vlokken in de luchtwegen. Mestonderzoek is pas over 2dagen bekend.
Dus niet zomaar er van uit gaan dat bultjes niets zijn..
Dus niet zomaar er van uit gaan dat bultjes niets zijn..
Welkom in het allergiebootje dan maar....
En ik ga ook nooit er vanuit dat bultjes niets zijn, zeker niet als ze er eerder niet zaten. Aan het begin van de hoesterij had Anka deze lymfeklieren ook iets verdikt (niet zichtbaar overigens) en als de DA er in kneep waren ze ook pijnlijk. Volgens hem hoort de kaakholte echt leeg te zijn, maar goed, zijn vast uitzonderingspaarden. Of die hebben ook iets waarvan men nog niet weet dat ze het hebben.
Sterkte met Kaatje. Hoop dat ze gauw opknapt. Ben ik wel benieuwd wat voor advies jij hebt gekregen mbt tot rijden.
En ik ga ook nooit er vanuit dat bultjes niets zijn, zeker niet als ze er eerder niet zaten. Aan het begin van de hoesterij had Anka deze lymfeklieren ook iets verdikt (niet zichtbaar overigens) en als de DA er in kneep waren ze ook pijnlijk. Volgens hem hoort de kaakholte echt leeg te zijn, maar goed, zijn vast uitzonderingspaarden. Of die hebben ook iets waarvan men nog niet weet dat ze het hebben.
Sterkte met Kaatje. Hoop dat ze gauw opknapt. Ben ik wel benieuwd wat voor advies jij hebt gekregen mbt tot rijden.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Heb je in ieder geval wat duidelijkheid. Het is wel het jaar van de luchtweginfecties zeg. Heeft ze nog gezegd waarom de leverwaarde niet helemaal goed was? Of moet je daarvoor het mestonderzoek afwachten?
Beterschap in ieder geval!
Beterschap in ieder geval!
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Balen zeg Tamara... Hopelijk kun je iig iets met de medicijnen die je nu hebt gekregen voor Karev. Wat betreft de pollenallergie: ik heb begrepen dat zo'n pollenkapje voor aan het hoofdstel heel goed werkt. Misschien een kleine tip voor de toekomst 

Annemarie, ik mag gewoon rijden, ook draf dn galop, maar niet buiten adem rijden. Zweten was niet erg, zolang ze afgekoeld en uitgestapt weg gezet worden. Heb er no even specifiek naar gevraagd.
Megan, de leverwaardes moeten we nog even afwachten adh van het mest onderzoek. Ik kan over 2 dagen bellen.
Daphne, daar hadden wij het idd ook over, zal met rijden iig schelen. In de wei vind ik het dan weer wat link dat ze een halster om moet, maar als dat de oplossin is. Al vraag ik me af of djimmie dat netje laat zitten haha
Megan, de leverwaardes moeten we nog even afwachten adh van het mest onderzoek. Ik kan over 2 dagen bellen.
Daphne, daar hadden wij het idd ook over, zal met rijden iig schelen. In de wei vind ik het dan weer wat link dat ze een halster om moet, maar als dat de oplossin is. Al vraag ik me af of djimmie dat netje laat zitten haha
Ik heb in de wei ook nog geen netje. Gjendra sloopt hem denk ik en anders Anka zelf wel. Anka is een heel speels paard wat alles in de mond wil hebben en het netje heeft ze denk ik binnen no time stuk/af. Ik heb wel een setje van 3 voor het rijden, dus ik zou er in de wei nog een netje aan kunnen wagen.
Dan heb jij hetzelfde bewegingsadvies als ik in eerste instantie ook had. Omdat Anka echt al langdurig blaft mag ik nu tot volgende week woensdag alleen nog maar stappen.
Dan heb jij hetzelfde bewegingsadvies als ik in eerste instantie ook had. Omdat Anka echt al langdurig blaft mag ik nu tot volgende week woensdag alleen nog maar stappen.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Dat is ook w at, alleen stappen. Karev hoestte hiervoor helemaa niet, alleen dikke klieren. Afgelopen za wel 2 x gehoest, en vandaag op de kliniek, tijdens longeren 3x.
join the club...Hoe kan dat nou? Zo hadden we alle 3 een gezond paard en nu zitten we alle 3 met hetzlefde probleem (Marga, Anka en Karev). Raar hoor. Je hebt dezelfde medicijnen als waar Marga mee begon, ben benieuwd. Marga doet het goed op de prednison moet ik zeggen
Baranna 13-5-2006