Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
Senna&Cajra
Bericht
door Senna&Cajra » do 14 jun 2012, 10:24
Ivonne schreef:Denise, heb jij ook Lyme dan? Je hebt het alleen over een rode kring nl. Een rode kring hoeft toch niet persé Lyme te zijn? Je hoort zulke verschillende dingen over teken. Maar jeuken doet het bij mij verschrikkelijk en ik hou er ook een lidteken aan over, zie jaren later nog waar hij zat. Vieze beesten
Ja ik ben getest op Lyme. Heleboel HA reageren weer anders met de behandeling van tekenbeten. De ene wacht af of je een kring krijgt. Mijn HA dus. Een vriendin was ook door een teek gebeten en met overleg van de HA gelijk een AB kuur gekregen. Idd vieze beesten
Esther heb jij geen bloedonderzoek gehad voor je kuur?
-
Mieke
Bericht
door Mieke » do 14 jun 2012, 11:11
Nogmaals, die bloedonderzoeken zijn heel onbetrouwbaar. De uitslag is, van wat ik gehoord heb, vaak vals negatief..
Ctje

-
Esther
Bericht
door Esther » do 14 jun 2012, 13:06
Dit was bij een ander ziekenhuis dan normaal gedaan, een biomedisch lab o.i.d.
Zij hadden wel antistoffen bij mij gevonden tegen Pfeiffer, dat had het gewone ziekenhuis ook nog nooit..
Ben niet getest voor de kuur, was gewoon, kring, oke, kuurtje mee naar huis, klaar!! Tenzij het niet weg ging..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Ilona
Bericht
door Ilona » vr 15 jun 2012, 18:14
Bij twijfel ruggenmergpunctie vragen. Bloedonderzoek is idd niet altijd betrouwbaar.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. 
-
Jilly
Bericht
door Jilly » zo 17 jun 2012, 19:48
claudia schreef:Er is nu voor katten een nieuwe band, Seresto, werkt dus een maand of 8 tegen vlooien en TEKEN!
Die hebben wij nu ook voor onze hond en wij zijn er super tevreden over. Bos grenst aan onze tuin dus teken in overvloed (

), vorig jaar had hij er meerdere per week. Sinds hij deze band draagt (sinds begin april) nog niks kunnen ontdekken. Van bijwerkingen ook geen last gehad. Nu nog afwachten of hij echt 8 maanden zal werken.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
-
Ilona
Bericht
door Ilona » zo 17 jun 2012, 20:19
Jippie.....

vanmiddag de eerste teek bij Castor eruit gedraaid...
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. 
-
Bailey
Bericht
door Bailey » zo 17 jun 2012, 21:49
Bah... hoorde vanmiddag idd ook zo'n verhaal over iemand die lyme had opgelopen omdat de huisarts wat laks was geweest in doorverwijzen. Het zal je maar gebeuren!
Ik moet zeggen... Bailey is nu alweer een tijdje teekvrij, en dat terwijl ze nu net aan een stuk weide met kniehoog gras zijn begonnen. Hopen dat het zo blijft!