Nu nog hooien?
Re: Nu nog hooien?
Fjordido, ik gun je echt een goede oogst, maar voer maar zuinig aan je paarden,
want net als Anita zegt, ik denk dat je gewoon kuil hebt.
Het heeft net tijd gehad om af te sterven, maar droog kan het nooit zijn.
want net als Anita zegt, ik denk dat je gewoon kuil hebt.
Het heeft net tijd gehad om af te sterven, maar droog kan het nooit zijn.
Ja gewoon kuil idd. Dat was ook de bedoeling
lekker hoor ilona!
Kan Caija d'r buikje lekker rond eten
(en beebje zo ook nog wel haha!!)
Kan Caija d'r buikje lekker rond eten

(en beebje zo ook nog wel haha!!)

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Gelukt! 370 pakjes mooi grof stengelig hooi. Bijna alles ligt al op zolder gelukkig dus nog een paar uurtjes sjouwen en dan zijn we klaar voor de winter 

in looppas, het gaat hier bijna hozen. Wordt zo donker
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
lekker hoor. wel doorsjouwen inderdaad, hier regent het al!prebalia schreef:Gelukt! 370 pakjes mooi grof stengelig hooi. Bijna alles ligt al op zolder gelukkig dus nog een paar uurtjes sjouwen en dan zijn we klaar voor de winter
Hier heeft het zo'n beetje af en aan geregend, op zaterdag na. En maandag bijna helemaal droog.
Ik heb het spul in voordroog pakken laten persen, met plastic eromheen natuurlijk.
Prebalia, waar zit jij dan in Nederland dat het bij jullie zo lang goed is geweest! Super zeg!
Ik heb het spul in voordroog pakken laten persen, met plastic eromheen natuurlijk.
Prebalia, waar zit jij dan in Nederland dat het bij jullie zo lang goed is geweest! Super zeg!
Ik heb het ook binnen. Kwamen 80 balen af. Wilde het graag nog nét iets droger zien, maar zondag moest er zonodig nog een klein buitje overheen. Maargoed heb het toch maar laten persen en we zien wel wat het wordt.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Wij hebben zondagmiddag geperst, alles opgeladen en wagens zo de schuur in. Maandag en dinsdag tijdens de buien de boel in de andere schuur en op zolder.
We hebben er wel 2 dikke buien in gehad, maar het waaide hier lekker dus die waren zo weer opgedroogd. We zitten in Groningen, vlakbij Lauwersoog. Voordeel is dat het hier bijna altijd waait en dat veel buien niet naar zee willen
We hebben er wel 2 dikke buien in gehad, maar het waaide hier lekker dus die waren zo weer opgedroogd. We zitten in Groningen, vlakbij Lauwersoog. Voordeel is dat het hier bijna altijd waait en dat veel buien niet naar zee willen

daar kan je wel heerlijk rijden. Ben 1 keer in die buurt geweest. Grunn groot. nog heel ver weg
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Dat klopt! Helaas ook vaak overdosis oefensoldaten die schieten en rondscheuren dus niet altijd even relaxt
Maar buiten het Lauwersmeer is het ook mooi rijden hoor.

Maar buiten het Lauwersmeer is het ook mooi rijden hoor.
haha, wel een knal proof paard
Nu paardloos.
Nu paardloos.