Pramox is zo'n combi-preparaat, dus dat zou wel moeten helpen bij spoelwormen.Esther schreef:Aha, dat vroeg ik me nu al een poosje af.
Maar Pramox is dan dus niet geschikt tegen spoelwormen??
Veulenworm
Re: Veulenworm
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Dat staat inderdaad op de bijsluiter Jilly maar helaas krijg je daar niet alles mee weg. Wil je spoelwormen echt de das om doen dan moet je ontwormen met Pyrantel. Bij de combikuren komt er wel wat vanaf maar dat is niet afdoende
. En zelfs dan is het nog best lastig. De besmetting met spoelworm is een lastige omdat het een zeer vruchtbare worm is. De eitjes kunnen zelf tien jaar infectieus blijven. De middelen werken ook alleen maar tegen de volwassen, eitjesleggende, wormen en niet tegen de larven. Het is echt een lastige worm om vanaf te komen.

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Als ik dit allemaal zo lees ga ik toch na 2 weken equiworm-p geven om alles uit te sluiten want het gaat nu heel goed met haar en ze komt goed bij en dat wil ik graag zo houden.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- Cindy+Uniek
pyrantel zit niet in pramox toch? (PRAziquantel + MOXidectine)
veulens moeten naar mijn weten altijd met pyrantel ontwormd worden en na 1 jaar nog een keer, daarna hoef je de equiworm-P of strongid-P eigenlijk niet meer te gebruiken
ben benieuwd wat je DA zegt
(edit: had deze pagina helemaal niet gezien haha)
veulens moeten naar mijn weten altijd met pyrantel ontwormd worden en na 1 jaar nog een keer, daarna hoef je de equiworm-P of strongid-P eigenlijk niet meer te gebruiken
ben benieuwd wat je DA zegt
(edit: had deze pagina helemaal niet gezien haha)
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥