Tips voor verkleden Jubileum
Re: Tips voor verkleden Jubileum
nu alleen nog even bedenken hoe en waar ik de mayonaise van ga maken.
Niet zo moeilijk doen......................gebruik gewoon de echte, jammie, jammie
Niet zo moeilijk doen......................gebruik gewoon de echte, jammie, jammie
Ik hoor het al, de 5 liter bus shampoo kan mee om de mayo uit m'n haar te halen 

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- rocky&moby
Haha echte mayo word lekker smerig. misschien kan je purschuim spuiten en dat verfen?~mirjam~ schreef:Ja leuk hé.zarah schreef:Maak je om die 2 belgen en die ene nederlander maar geen zorgen![]()
![]()
Heel orgineel....
De frietzakken zijn klaar, nu alleen nog even bedenken hoe en waar ik de mayonaise van ga maken.
Ga je ernaast of te paard als patatje?
Ernaast neem ik aan en paardlief krijgt een stook curry, mayo en ketchup over de aalstreep, hihi..rocky&moby schreef:
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- rocky&moby
Haha lekker, moby is gek op patat met ketchup dus dat word dan nog gevaarlijk.Esther schreef:Ernaast neem ik aan en paardlief krijgt een stook curry, mayo en ketchup over de aalstreep, hihi..rocky&moby schreef:
Gisteravond weer lekker aan het freubelen geweest, vanavond even passen bij paard lief. Hij zal wel denken ik mag 1 keer in de vijf jaar mee en word altijd zo idioot aangekleed. laat me in de wei..
Ik ga dit weekend knutselen! Heb het idee al uitgedacht, nu mijn handen ana het werk zetten haha
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Misschien staat deze er al bij; maar misschien langs bij zo'n speciale-verkleed kleding zaakje langsgaan.
Hier zit er zo wie zo 1 in de buuurt, maar dat is niet echt bij jouw in de buurt
Hier zit er zo wie zo 1 in de buuurt, maar dat is niet echt bij jouw in de buurt

- rocky&moby
Ben benieuwd wat je gaat knutselenAnna_Dani schreef:Ik ga dit weekend knutselen! Heb het idee al uitgedacht, nu mijn handen ana het werk zetten haha

- rocky&moby
Denk dat jij hocus pocus bedoeld? die hebben ontzettend veel maar ze gaan met vakantie dus zaterdag voor het laatste open, je kan ook online bestellen.Janine schreef:Misschien staat deze er al bij; maar misschien langs bij zo'n speciale-verkleed kleding zaakje langsgaan.
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Die in Renswoude/scherpenzeel bedoel ik, kom er enkel te weinig langs dat ik de naam nog weet...rocky&moby schreef:Denk dat jij hocus pocus bedoeld? die hebben ontzettend veel maar ze gaan met vakantie dus zaterdag voor het laatste open, je kan ook online bestellen.Janine schreef:Misschien staat deze er al bij; maar misschien langs bij zo'n speciale-verkleed kleding zaakje langsgaan.
Ziggy schreef:ik heb even op die site gekeken, maar ze hebben net dat ene wat ik zoek nietViv schreef:Das balen Clau, hierin Zoetermeer zit een zaakje waar je goeiekoop kan huren, gut hoe heet dat ding ookalweer ohja party Point: http://www.party-point.nl/default.aspx? ... 6c51013458![]()
Wat ik me afvraag is of je als je met z'n 2en gaat dan ook bij elkaar moet "passen" als jullie snappen wat ik bedoel? B.v. Paul gaat als kok en ik ga als hond, past uiteraard niet bij elkaar, maar kijken ze naar de "setjes" ?
als je allebei een eigen nummer hebt, ben je eigenlijk appart en kun je dus ook verschillend verkleed.
Als je samen 1 nummer hebt, ben je dus een setje en dan zou ik wel iets dat bij elkaar past doen (als je tenminste mee wilt doen om een prijs te winnen, anders maakt het ook niets uit)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
gisteren waren schoonmama en schoonpapa "even" over uit Limburg en schoonmama heeft mijn maten genomen en gaat toch voor me aan de slag
Dus kunnen we toch het "setje" doen wat we wilden

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- rocky&moby
Ik ben ook bijna klaar, nu al het priegel werk nog..
Moby heeft het ondertussen al gezien en vind het mooi kleurrijk en vraagt zich af of er dingen eetbaar zijn?! Lieve pony, hij laat zich weer verkleden op zich spelden alsof het niks is hihi.
Moby heeft het ondertussen al gezien en vind het mooi kleurrijk en vraagt zich af of er dingen eetbaar zijn?! Lieve pony, hij laat zich weer verkleden op zich spelden alsof het niks is hihi.
1 outfit is helemaal klaar, de andere 2 bijna, was handig geweest als er gepast kon worden
Dus het zal wel last minute worden.

Dus het zal wel last minute worden.

http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen