Verzameltopic scheermodellen?
- joske_vuran
- Contacteer:
Wat heb ik dan een mazzel.
Zortin en Alco hoef ik niet te scheren, die blijven met een dekentje heel mooi kort in de vacht.
Zortin staat in een hele binnenstal(swinters met koeien erbij, dus lekker warm) en Alco sttat lekker met zijn hoofd buiten dus die krijgt(als hij ze heel laat) een extra dekentje erbij.
Sorry , het is geen scheermodel.
Zortin en Alco hoef ik niet te scheren, die blijven met een dekentje heel mooi kort in de vacht.
Zortin staat in een hele binnenstal(swinters met koeien erbij, dus lekker warm) en Alco sttat lekker met zijn hoofd buiten dus die krijgt(als hij ze heel laat) een extra dekentje erbij.
Sorry , het is geen scheermodel.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik twijfel nog of ik Model 9 ga laten doen bij Fjordy, aangezien hij ook dag en nacht buiten staatTamara schreef:welk model moet je hebben , zodat ze minder snel bezweet raken, nu al, en sneller drogen, maar het overdag en s'nacht zonder deken af kunnen. En iemand bij mij in de buurt die het kan en wil doen bij karev?

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Pris en Arisca krijgen model 1 (naakt)
Waarschijnlijk begin Oktober...

Waarschijnlijk begin Oktober...
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Zeg dan modelletje 12, dat klinkt wat hipperDeeDee schreef:En RB gaat gewoon weer voor model haarbaal

Ik ben er nog steeds niet uit met Yannes. Ik denk dat ik eerst de kwpn'er van mn vriendin in model 4 laat scheren (alleen beenwarmers en zadeldek) want die gaat sowieso kaal. Maar dan kan ik iig even spieken hoe zoiets er in real life van (heel

-
Minouk had vorig jaar nummertje 6

Het was niet heel mooi (ook niet zo mooi geschoren helaas). Wel heel functioneel. Dit jaar krijgt ze model 4. Wil haar niet helemaal scheren, omdat ze swinters overdag de hele dag buiten staan (wel met deken op hoor, maar dan met blote beentjes en bloot hoofdje vind ik niks).
Heb model 4 paar jaar terug ook gehad, met een kaal hoofd en dat was een regelrechte ramp.
Nu krijgt ze model 4 met een warm hoofdje!

Het was niet heel mooi (ook niet zo mooi geschoren helaas). Wel heel functioneel. Dit jaar krijgt ze model 4. Wil haar niet helemaal scheren, omdat ze swinters overdag de hele dag buiten staan (wel met deken op hoor, maar dan met blote beentjes en bloot hoofdje vind ik niks).
Heb model 4 paar jaar terug ook gehad, met een kaal hoofd en dat was een regelrechte ramp.
Nu krijgt ze model 4 met een warm hoofdje!
- joske_vuran
- Contacteer:
- joske_vuran
- Contacteer:
We hebben van boven naar onder gedaan, ziet er goed uit, al zeg ik het zelf!Viv schreef:Joske:
Eerst van achter naar voren strak langs de manenkam scheren en dan van onder naar boven erlangs en bij de manen opwippen (als er een paar witte meegaan is niet erg, zelfs beter). Wel oppassen dat je niet uitschiet
Vuran is dus sinds gisteren numero 2!

Lekker kaal!

Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
-
Vivian, je zegt dat op de rug de haren laten staan totaal geen nut heeft.
Maar hoe kan het dan dat het bij sommige fjorden dan toch irritatie geeft met het zadel?
Zelf hoor ik alleen maar van mensen: laten staan op de rug, anders krijg je er problemen mee en doe het uit voorzorgsmaatregel dan maar wel.
Maar hoe kan het dan dat het bij sommige fjorden dan toch irritatie geeft met het zadel?
Zelf hoor ik alleen maar van mensen: laten staan op de rug, anders krijg je er problemen mee en doe het uit voorzorgsmaatregel dan maar wel.
Ik denk altijd maar zo, in de zomer hebben ze daar ook geen dikke wolpad staan.
Bij Ullwinn (en Marga) gaat (ging) altijd alles er af
Nooit problemen mee gehad,
terwijl Ullwinn wel een gevoelige rug heeft.
Bij Ullwinn (en Marga) gaat (ging) altijd alles er af

terwijl Ullwinn wel een gevoelige rug heeft.

Ereplaatsje voor