Daar zadelen ze ons mooi mee op. Hoe zou jij ermee omgaan?
hihihi daar heb ik zelf over hem gereageerd (Lennox zo heette een van mijn KWPN' ers). Van dat meisje wat onder mij reageert heb ik een hele lange pb gekregen.
Maar toch lief van je dat je zo gezocht hebt
Maar toch lief van je dat je zo gezocht hebt

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

Iedeeen kan fouten maken, dat is het probleem nog niet. Het gaat om de manier waarop ze het oplossen.
Je kan ook altijd die van mij een keer bellen, met hem in zee gaan hoeft natuurlijk nooit.
Mijn ervaring (en mijn stalgenoten) is dat die man zich keurig houdt aan zijn afspraken, komt op tijd, vult ter plekke op en heeft naar mijn idee verstand van waar die mee bezig is (hij draaide mijn zadel namelijk om, zegt tegen me: jij zit in het midden, met je linkerbeugels 1 gat langer dan rechts en je zit voorover. Damn hij had nog gelijk ook en heeft ons nooit zien rijden, zadel had die nog niet op paard gezien en beugels/singel waren er al af
). Nummer kan ik je altijd sms-en/pb-en.
Je kan ook altijd die van mij een keer bellen, met hem in zee gaan hoeft natuurlijk nooit.
Mijn ervaring (en mijn stalgenoten) is dat die man zich keurig houdt aan zijn afspraken, komt op tijd, vult ter plekke op en heeft naar mijn idee verstand van waar die mee bezig is (hij draaide mijn zadel namelijk om, zegt tegen me: jij zit in het midden, met je linkerbeugels 1 gat langer dan rechts en je zit voorover. Damn hij had nog gelijk ook en heeft ons nooit zien rijden, zadel had die nog niet op paard gezien en beugels/singel waren er al af

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Die Zuidweg is gewoon echt een tosk eerste klas. Ik heb ook al verhalen gehoord dat hij zelf met een schouderblessure zit en daardoor op dit moment niet kan aanpassen omdat dat te zwaar werk voor hem is. Hij schijnt regelmatig scheve zadels af te leveren. Een aantal zadelmakers in nederland zijn bezig met het oprichten van een soort vakbond inclusief klachtencommissie die klachten onafhankelijk onderzoekt. Zodat er voor de klant meer duidelijkheid kan zijn met waarborging van kwaliteit en in geval van een geschil eventueel "steun" voor de collega zadelmaker. Lijkt mij geen slechte ontwikkeling en als je als zadelmaker niets te vrezen hebt lijkt mij dit ook een hele goede ontwikkeling. Niet vreemd dus dat Zuidweg hier helemaal niets van wil weten, want hij levert immers al meer dan 30 jaar kwaliteit. John Kool daarentegen is zijn protoge geweest en door Zuidweg opgeleid, kortom die heeft zowel de slechte als de goede dingen van Hans geleerd. Hoewel John dus wel echt netjes geweest is, zoveel mogelijk heeft proberen te helpen en me gewoon te woord gestaan heeft. Hoewel wij in dit geval dus allebei niets met de aankoop van het zadel van doen hebben hij is kostenloos bij ons langsgeweest. Maar ook bij hem is de laatste aanpassing dus niet goed geweest.ulljon schreef:Je moet eens zoeken op bokt op Bestfit, er zijn echt meer mensen met dezelfde problemen.
Maar ach zo zijn er ook mensen die niet meer naar van Rijs gaan, of Stahro of Divoza. Het is overal wel wat denk ik
Morgan!! 

Dat vind ik dus ook, want het is helaas net als hoefsmid een vrij beroep. Dus iedere idioot zonder opleiding of wat dan ook mag zichzelf zadelmaker noemen. Ze willen met die "vakbond" dan ook een bepaald keurmerk aan zadelmakers hangen, dan weet je als consument dat je in ieder geval met iemand met verstand van zaken te maken hebt.Janine schreef:Zo'n soort vakbond is inderdaad een goed idee als dat doorgezet wordt
Morgan!! 

Dat is altijd zo geweest hoor in NL, maar enkele jaren gelden om onduidelijke reden afgeschaft. Ze mogen het van mij zo weer invoeren.Janine schreef:Ze zouden bij de hoefsmeden in Nederland net als in Engeland moeten doen. Dat je alleen als officieel HS te werk mag gaan! In Engeland staan er zelfs boetes op, op onbevoegd bekappen/beslaan!
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Maar niet dat er boetes uitgedeeld werden tochViv schreef:Dat is altijd zo geweest hoor in NL, maar enkele jaren gelden om onduidelijke reden afgeschaft. Ze mogen het van mij zo weer invoeren.Janine schreef:Ze zouden bij de hoefsmeden in Nederland net als in Engeland moeten doen. Dat je alleen als officieel HS te werk mag gaan! In Engeland staan er zelfs boetes op, op onbevoegd bekappen/beslaan!

- Cindy+Uniek
@ orion wat me nu nog te binnen schiet, is dat verhaal dat een zadel vullen een uurtje in beslag neemt en dan nog een soort uitgelijnd moet worden.... maar als ik het zo begrijp gebeurt dat dus niet bij jullie?!?!?!
ik orienteer me op dit moment wie ik ga laten komen en dat is op zeer korte termijn namelijk nodig!!!!
ik orienteer me op dit moment wie ik ga laten komen en dat is op zeer korte termijn namelijk nodig!!!!

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Nou hij is een half uur tot 3 kwartier bezig. Hij kijkt eerst hoe die ligt, gaat naar de bus, vult, past weer, vult, past enz en als die goed ligt (dan denk je dat die klaar is,) dan gaat die de rest nog vullen en recht maken en het eindresultaat past die weer. Ik denk dat dat is wat je bedoelt met uitlijnen.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- Cindy+Uniek
oh okee!! ja ik weet heel niet wat uitlijnen is, mij kan je alles wijsmaken!!!Orion1996 schreef:Nou hij is een half uur tot 3 kwartier bezig. Hij kijkt eerst hoe die ligt, gaat naar de bus, vult, past weer, vult, past enz en als die goed ligt (dan denk je dat die klaar is,) dan gaat die de rest nog vullen en recht maken en het eindresultaat past die weer. Ik denk dat dat is wat je bedoelt met uitlijnen.

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
-
En dan staan hun nu ook nog eens in zo'n nieuw paardentijdschrift wat we hier thuis hebben liggen.Voor zo'n 'professioneel' bedrijf mogen ze wel eens professioneler met hun klanten omgaan. Blijkbaar kennen ze het begrip klantenbinding niet zo goed. Ik zou op je strepen blijven staan. Het is tenslotte veel geld geweest en als je in je gelijk staat juridisch al helemaal..Marijke&Rosco schreef:Het gaat om Bestfit Viv. Wij noemen het al een tijdje Bestshit of S.h.i.t.fit ...
Nou lekker dan! Echt RB inschakelen, ben benieuwd hoe het afloopt.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl