Onweer
Re: Onweer
Ik heb geen binnen dus ze staan buiten. Overigens heb ik hier al tijden geen onweer meer gezien hoor. Heb net nog lekker buiten gerend in het zonnetje.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ik laat ze ook buiten. Als het overdag of in de avond is of ze voorspellen voor de nacht echt heel slecht doe ik de stroom eraf. Ja, risico is er altijd en ik heb ook een uur wakker gelegen vorige nacht.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Heb het gister nog even nagevraagd maar ze stonden gewoon rustig te eten
blijft een fjord natuurlijk

Ctje 

Die van mij kunnen binnen als ze willen maar gerust ben ik er ook nooit op
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Hier blijft alles ook gewoon staan waar ze staan, maar vorige nacht lag ik niet rustig toen het zo dichtbij inknalde een paar keer. Dan denk je toch even alle bekende scenario's na. Maar voor de paarden ben ik wel nuchter, vind het eng, maar denk wel: Zie morgen wel wat er nog staat. Op stal is namelijk ook niet zaligmakend...vorig jaar is er bij de buurman nog bolbliksem in zijn schuur gekomen..alles weg....je paard zal er maar in zijn stal gestaan hebben....
Dus vandaar heb ik niet dat ik denk: Liever stal/liever weiland. Overal kan het misgaan...
Maar heb nog wel gezegd 's nachts: Wat kan moeder natuur bruut zijn met onweer...want wat een flitsen, haast onwerkelijk dat de natuur dat kan.
Dus vandaar heb ik niet dat ik denk: Liever stal/liever weiland. Overal kan het misgaan...
Maar heb nog wel gezegd 's nachts: Wat kan moeder natuur bruut zijn met onweer...want wat een flitsen, haast onwerkelijk dat de natuur dat kan.
Geluk is de vrucht van intens werk
Hier gaan ze naar binnen en dat is puur voor mijn eigen gemoedsrust, vorig jaar de bliksem in de boerderij van mijn vriendin[gelukkig stonden haar fjorden buiten] het is hier wat dichter bebouwd dus in mijn geval staan ze binnen veiliger
denk ik??

* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
Ik ga ze ook niet binnen zetten, ben dan bang dat het dan juist in de schuur inslaat.. Ik weet het ook niet..
Gisteren was het hier ook noodweer, als de paarden naast mijn huis hadden gestaan waren Amiro en Icarus waarschijnlijk over de omheining gewaaid, hihi..
Gisteren was het hier ook noodweer, als de paarden naast mijn huis hadden gestaan waren Amiro en Icarus waarschijnlijk over de omheining gewaaid, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Dakoot blijft buiten, of er moet wel zo ongeloofelijk but weer bij zitten.
Overdag onweert het ook wel eens en dan ga ik hem ook niet binnen halen hoor.
Maar ben wel blij dat als ik op stal kom mn fjordenbaaltje in de wei zie staan na onweer.
Maar ben wel blij dat als ik op stal kom mn fjordenbaaltje in de wei zie staan na onweer.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Ik doe precies hetzelfdeDreeke schreef:Dakoot blijft buiten, of er moet wel zo ongeloofelijk but weer bij zitten.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
in beide gevallen kan het mis gaan. Wij deden ze altijd binnen, maar moet erniet aan denken dat er dan brand uit breekt, of dat ze alsnog met hun koppie naar buiten kijken, en dan geraakt worden, kan net zo goed. Dus ze blijven buiten, tenzij het héél erg word. Dan maar liever in 1x weg buiten, dan alle ellende van brand, of een dood paard in een kleine stal.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!