Shadow schuurt ook niet hoor, en Guus ook niet, en ik ken er idd meerdere paarden van Haulein die niet schuren.....Kelly schreef: En bijna de hele lijn van Haulein zijn schuurders...
gra kleurige merrie
Re: gra kleurige merrie
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Maar ik ken er een hele hoop die het wel doen.Daphne_65 schreef:Shadow schuurt ook niet hoor, en Guus ook niet, en ik ken er idd meerdere paarden van Haulein die niet schuren.....Kelly schreef: En bijna de hele lijn van Haulein zijn schuurders...
Voor mij een reden om geen paard uit haar lijn te willen.

Zowel Haulein als Dasha hebben dit jaar een grijsje. Geloof alleen dat die van Dasha een merrietje is.... (dan heb je dus een Drafur x Kventin)
@ Kelly: Een aantal nakomelingen hebben idd eczeem, maar er zijn er ook een stel (stuk of 5/6) waarvan ik weet dat die het niet hebben. Dus denk dat je dat bij Haulein echt per nakomeling moet bekijken, er zit natuurlijk ook altijd nog een papa achter.
@ Kelly: Een aantal nakomelingen hebben idd eczeem, maar er zijn er ook een stel (stuk of 5/6) waarvan ik weet dat die het niet hebben. Dus denk dat je dat bij Haulein echt per nakomeling moet bekijken, er zit natuurlijk ook altijd nog een papa achter.

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Ik heb Else een pb gestuurd.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)