Hoe groot de bak?
Re: Hoe groot de bak?
Ongeveer 40x20.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

wij hebben jaren een bak van 15x30 gehad ging altijd prima hoor, maar mennen kan je er dan niet in. En springen ging ook niet echt. Ja 1 of 2 sprongetjes , maar geen simpel parcoursje.
Het voordeel van een kleine bak vond ik altijd, dat als je thuis een oefening goed kon, het op wedstrijd nog makkelijker ging omdat je oppeens zo veel meer ruimte had.
Maar als het mogelijk is zou ik toch voor 20x40 gaan, is ook lekker als je eens iets moet oefenen (bv je abop)
Het voordeel van een kleine bak vond ik altijd, dat als je thuis een oefening goed kon, het op wedstrijd nog makkelijker ging omdat je oppeens zo veel meer ruimte had.
Maar als het mogelijk is zou ik toch voor 20x40 gaan, is ook lekker als je eens iets moet oefenen (bv je abop)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
ja als je kan 20x 40, wij hebben er nu een van 55 bij 75, daar kunnen we meerdere bakken van maken en ook even lekker in los gaan, maar snap dat zo'n afmeting uitzeonderlijk is
Die van ons is 18 bij 36,1 lange zijde loopt iets scheef,maar daar heb je niet echt last van(aan 1 kant is hij dus wel 20 meter breed)
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004