Extratje na het rijden

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Yvonne6

Re: Extratje na het rijden

Bericht door Yvonne6 » zo 14 aug 2011, 17:46

tja over het huidige voer wat jory krijgt kan ik niet oordelen,maar wel een tip voor een extraatje;

cavalor strucomix pony,is qua samenstelling net wat fijner voor onze fjordjes in het algemeen dan de original van cavalor.

ik geef Ravina daar na het rijden een halve schep van,ik meng het dan door een pluk hartog lucerne mix heen.

Ravina krijgt verder 2 x daags een kwart voerschep bix,en 3 x daags kuilgras in het winterseizoen en 2x daags in het zomerseizoen als ze meer op gras staat
Ravina(OrstaxBrusvein)
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Love_Jordy

Bericht door Love_Jordy » wo 17 aug 2011, 10:46

Brittlover schreef: Even een tip (wil niet zeuren hoor maar het bevalt mij zo goed)
Nooit voor een wedstrijd extra trainen, dat heb je immers al voor elkaar.
Ga een keer extra (wel actief dus geen los teugeltje) het bos in, dan kan z'n koppie er extra tegen aan.
En voor de spieren is het ook niet verkeerd.
Ik heb een prachtig stukje bos naast mn stal :D. Delfse Hout ziet Jordy regelmatig! :D. Ik heb alleen een weekje 'Bootcamp voormezelf'
Alleen maar proef gericht rijden. Ik kom zeker wel 1 keer in de week in het bos. Of wandelen of erop. Maar mn 'Bootcamp' heeft zeker wel geholpen.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★

L2 Startgerechtigd!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
SandraJimmy

Bericht door SandraJimmy » za 20 aug 2011, 07:50

Hier krijgen ze een klein bekertje kruidenmuesli van Subli met Daily plus en een appeltje erdoor.
Is een zeer welkom hapje als afsluiting als ik geweest ben. Staan er allebei met smacht op te wachten.
Nieuwste topic:
Een geweldig jaar met Jimmy:
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=47750
Plaats reactie