Help; Wie o wie zal ik kiezen..

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!

Jullie keuze zou zijn (2 keuzes mogelijk)

Stalderonde
1
7%
Bartvandenberg
12
80%
Gaelle Hageman
0
Geen stemmen
PeterenRiettedeKoning
0
Geen stemmen
GeertsGilze
1
7%
MenteamBecker
1
7%
MarianneWolters
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 15
Bella
Contacteer:

Re: Help; Wie o wie zal ik kiezen..

Bericht door Bella » wo 10 aug 2011, 08:21

:= je hebt al goed gespeurd Willeke. Maar inderdaad, het is naar hier wel een mega roteind, maar ik zie nu wel...wat zijn we dan eigenlijk nog goedkoop O:) Naja, 'fjordenvriendenprijs' he.
Maar je moet geheel doen waar je je zelf prettig bij voelt qua persoon, maar ook qua prijs en afstand..het moet voor je allemaal wel haalbaar blijven.
Geluk is de vrucht van intens werk
Tass

Bericht door Tass » wo 10 aug 2011, 12:59

Ik men zelf (nog) niet maar ik ben ook bij mij in de buurt aan het rond kijken voor een goede begeleiding en beleren :j. We zitten een beetje in dezelfde richting dus misschien heb je er wat aan :).

Geerts Gilze hoor ik goede dingen over :j

Stal petrideko hoor ik ook goede dingen over :j.

En ik het zelf een les gehad bij VDB Stables, Berry van den Bosch, hier was ik erg tevreden over. Ik kreeg heel veel uitleg, dingen werden duidelijk verteld, hij heeft alles laten zien en vertelt hoe hij te werk gaat en wat hij doet. Hij heeft stuk voor stuk laten zien hoe je het tuig op legt en af haalt. Hij heeft zelf gereden om dingen te laten zien en daarna mocht ik ook nog even rijden. Was voor mij de eerste keer in mijn hele leven. Maar hij heeft mij wel overtuigd. Ik vond hem erg prettig les geven en erg prettig met het paard omgaan, met alle paarden daar :j. Hij neemt voor alles de tijd. Ik had om 10 uur een afspraak en ik ging om 2 uur weer weg :+. Lange rit gemaakt en daarvoor en daarna nog zitten praten over alles wat met mennen te maken had. Ook verteld hoe mijn paardjes zijn en wat mijn idee en doel was :).
Mijn Toppers:
Blondie :+: Fiorano :+: Aiden van de Alsemgeest :+:
wolkj

Bericht door wolkj » vr 26 aug 2011, 16:27

Mijn voorlopige keuze is gemaakt..

Nadat ik de prijs van Marianne Wolters ontvangen had ( 275 euro per week) was mijn keuze gemaakt.

Geerts Gilze:
- Staat in de Paard en koets
- Wordt aanbevolen door proff rijder Leo Paauwe ( uit domburg, heeft mijn pension eigenaar les van)
- De kosten zijn gemiddeld; 22 eur per dag
- Is erg snel en positief in zijn reacties.
Vrijdag 23 september heeft hij een oefenavond op zijn terrein en mogen we komen kijken en gelijk het één en ander bespreken voor volgend jaar.
Ben erg benieuwd!
Faira (Orsta X Manus) :L)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014

Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
lientje

Bericht door lientje » vr 26 aug 2011, 17:13

Succes! Spannend hoor!

Ik heb yuur destijds laten beleren door een meneer uit zoetermeer, dit ging niet helemaal goed en heb hem tijdens de opleiding eruit gezwieperd :D Toen zelf een hoop eruit gekregen (wat hij bij die man ging flikken), maar echt 100% was ie niet. Toen naar Rien gebracht voor de abop en sindsdien heb ik een 100% fijn menpaard, superbraaf en geen rotgeintjes meer.

Enkel in een groep is hij nog erg lastig, maar dat heeft hij onder het zadel in 13 jaar ook nog niet afgeleerd helaas.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
roos

Bericht door roos » vr 26 aug 2011, 18:07

Nou ik ben zeer tevreden over hoe braaf en mak Ekdal terug is gekomen uit Vene!!!!!!
Echt......ben erg blij met mijn kameel ;)
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Jowien

Bericht door Jowien » vr 26 aug 2011, 18:57

Ik ken de stallen/ mensen die je noemt geen van alle.
Ik zou het belangrijk vinden om een paar keer in de beleer-tijd daar te kunnen gaan kijken, en misschien onder begeleiding ook al zelf mennen. Daarom zou ik kiezen voor zo dichtbij mogelijk (mits de prijs dat toelaat en ze het OK vinden dat je komt kijken of zelfs ook al even op de bok wilt). Ze zullen geen van allen slecht zijn lijkt mij.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Tass

Bericht door Tass » vr 26 aug 2011, 19:20

Waar Fiorano volgend jaar heen gaat willen ze zelf dat je zo vaak mogelijk mee gaat! Zo kan je zien hoe jou paardje het doet en hoe hij op alles reageert! Je kan zo ook gelijk veel leren samen met je beestje!

Ik ben blij met mijn keus! Mensen zijn heel eerlijk en vriendelijk. Gaan goed en vriendelijk met de paarden om! Zijn wel duidelijk maar gewoon zoals het hoort!
Mijn Toppers:
Blondie :+: Fiorano :+: Aiden van de Alsemgeest :+:
Rosantjuh(L)banjer

Bericht door Rosantjuh(L)banjer » vr 26 aug 2011, 20:20

Ik heb op bart gestemd.

Bella is daar afgelopen july beleerd en ik kan me geen beter paard wensen dan haar.
Ze heeft zo veel geleerd van bart en ik durf zo met haar de weg op.
Ook had ik gevraagd of ze voor de slee kon omdat ze hier voor de cultivator zou komen te staan ook dit was totaal geen probleem.
Ik ben blij dat ik de keus van bart heb gedaan.
als ik weer een paard zou hebben die beleerd moest worden bracht ik hem zo weer naar bart toe.
Bella heeft er 3 weken gestaan
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Afbeelding
Tot een kleine BellaX Winser G

R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » zo 28 aug 2011, 18:58

Fayah gaat waarschijnlijk naar bart volgend jaar om voor de wagen beleerd te worden

belangrijkste dat je gevoel goed is
Plaats reactie