Mijn tank inmiddels ook niet meer. Ik rijd nu alleen nog met de cheyenne (met een bredere pommel)Viv schreef:Rossner zijn idd superzadels, als ze passen tenminsteOp Tjo altijd zalig mee gereden maar op tankie passen ze niet
ZADELS !!
Re: ZADELS !!
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

ik zou beginnen met een wintec die is niet te zwaar en kan je nog enigeszins verbreden of versmallen, hab mijn jongste er mee ingerden en ruim 1,5 jaar mee doorgereden, toen keertje gekekee of mijn luxor van mijn andere op hem paste, perfect en ik heb nu dus 1 leren zadel voor 2 paarden, maar ben wel op zoek naar 2e luxor, zodat ze toch beiden hun eigen hebben, helaas worden ze niet meer gemaakt
Luxor is de anatomica geworden begreep ik.
Overigens zijn er meer zadels met verstelbare bomen en een wintec moet ook maar passen qua boomvorm.
Overigens zijn er meer zadels met verstelbare bomen en een wintec moet ook maar passen qua boomvorm.
ja klopt, maar ik lees mn op bokt toch heel veel slechte ervaring met de anatomica, ik ga zaterdag in essen eens langs bij euroriding, kijken wat die mij aan info kunnen geven
Jij ook al
Ik ga ook alle in NL verkrijgbare merken af hihihi. Ff lekker 2 dagen proefzitten, kijken en vergelijken. Wie weet komen we nog wat tegen waar we niet aan gedacht hebben.