Op naam zetten
Re: Op naam zetten
gaat meestal heel snel hoor. vaak stuur je het op maandag op en heb je het woensdag al weer thuis.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- ukoldaatje
Ow joh, ben benieuwd dan..
Het is gister de post op gegaan, aangetekend.
Met het verzoek aangetekend terug te sturen en dan ook nog een lidmaatschap erbij
van het stamboek..
Dacht dat ze het pas terug stuurden na betaling? Althans, dat begreep ik uit de mail van
dhr Bon.
Het is gister de post op gegaan, aangetekend.
Met het verzoek aangetekend terug te sturen en dan ook nog een lidmaatschap erbij
van het stamboek..
Dacht dat ze het pas terug stuurden na betaling? Althans, dat begreep ik uit de mail van
dhr Bon.
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
En betalen kan natuurlijk tegenwoordig ook heel snel geregeld worden met internetbankieren.ukoldaatje schreef:Dacht dat ze het pas terug stuurden na betaling? Althans, dat begreep ik uit de mail van
dhr Bon.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- ukoldaatje
Heb nu de acceptgiro binnen en start internetbankieren op..
dan is het vast vandaag al binnen daar..en kan ik vrijdag ongeveer mijn
paspoort verwachten.
Het is trouwens totaal incl lidmaatschap 45 euor. Maar dat komt omdat dit jaar
bijna om is..
dan is het vast vandaag al binnen daar..en kan ik vrijdag ongeveer mijn
paspoort verwachten.
Het is trouwens totaal incl lidmaatschap 45 euor. Maar dat komt omdat dit jaar
bijna om is..
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
- ukoldaatje

- ukoldaatje
Paspoort is terug, Gandhi-man staat nu officieel op mijn naam en ik ben wéér lid van het stamboek