Dus die zakken die we over hadden gebruik ik nu voor in de kattenbakken thuis

Ik doe dat wel elke keer. Ukie pist toch altijd op dezelfde plek, dus dat is een keertje scheppen en het is weg.Tamara schreef:hoe vaak treken de vlas gebruikers de natte plekken er uit. wij 1x per week, dat hoeft ok niet vaker toch?
Is wel logisch dat je een waterballet had in je stal.Lovemischa schreef:hou ik in mijn achterhoofd Megan, dat "aanbod" . Die spetters herken ik trouwens wel. IN de zomer mest ik wel eens met korte broek uit en dan voel je heel war gespetter. geen wonder dat mijn broek altijd zo stinkt na het uitmesten.
De stank vind ik het probleem niet....Ik wil het op zich best proberen, desnoods eerst 1 stal, want het minder werk lokt me op dit moment wel aan, vooral in de winter is het best veel werk naast 2 full time jobs. Maar ik ben bang dat het financieel niet uitkan. Voor degene die mijn stallen kent: hoeveel zakken moet Marga de 1e keer wel niet in de stal hebben? Die heeft een grote stal. Ik heb nog steeds schrikbeelden van de pensionstal voor mijn ogen. Diëgo kreeg 1 zak in de stal, toen ze met vlas begonnen, en zijn waterbakje lekte. In no time was dat één waterballet en dat bleef zo, ze deden er niks bij in....kwam vaak jankend bij mijn paarden weg, begrootte me zo. Als ik ze hier dan lekker in het stro zie liggen 's avonds.....
Ik ben ook een pietje precies met uitmesten, echt elk drolletje moet eruit, ben bang dat ik me ga ergeren aan de vlas, dat het me te vies lijkt en dan te snel alles eruit haal.
Nee andersom, met vlas heb je juist gene last van stof.Lovemischa schreef:is vlas vaak stoffiger dan stro dan? Ben longpatiënt en heb met stro al genoeg last. Ze staan hier alleen 's nachts binnen.