Ik moet toegeven dat Jeskim nogal een het neuspeuteren is, niet dat ik klachten van haar krijg hoor, hihi..
Als ik nu wat pak is het eigenlijk altijd Tea, tenminste als ik niet te moe ben om te rijden of te mennen..
Heb natuurlijk meerdere paarden, 5 stuks, maar 3 zijn er gewoon nog te jong, dat scheelt..
Wat ik eigenlijk wel vervelend is dat Flower te weinig aandacht krijgt, het is een paardje dat nog veel moet leren en daar besteed ik eigenlijk te weinig tijd aan. Nu ze bij Wendy staat krijgt ze wel een hoop aandacht en leert ze al een heleboel bij, maar toch jammer dat ik dat zelf niet kan..
Bij mij zitten er op verscheidene punten ook nog dilemma's hoor..
Twee (of meer) paarden. Hoe doen jullie dat?
Re: Twee (of meer) paarden. Hoe doen jullie dat?
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik heb een beetje het zelfde! Olaf is nu 16, dus die kan nog even mee maar wordt natuurlijk wel wat ouder.
Ik deel hem met mijn zusje, dat scheelt heel veel tijd. En soms zit ik thuis en is zei naar Olaf en dan denk ik ja, ik had ook wel willen/kunnen gaan. Oftewel echt in tijdnood kom ik niet, denk ik.
Ik studeer nog, dus heb op dit moment even niet het geld voor een paardje erbij. Zodra ik dat wel heb, dan komt er denk ik echt een 2e paardje bij. Maar dan heb ik dus 1,5 paard en een verzorgster (mijn zusje) achter de hand voor dagen die ik echt niet zou kunnen of vakanties.
Ik deel hem met mijn zusje, dat scheelt heel veel tijd. En soms zit ik thuis en is zei naar Olaf en dan denk ik ja, ik had ook wel willen/kunnen gaan. Oftewel echt in tijdnood kom ik niet, denk ik.
Ik studeer nog, dus heb op dit moment even niet het geld voor een paardje erbij. Zodra ik dat wel heb, dan komt er denk ik echt een 2e paardje bij. Maar dan heb ik dus 1,5 paard en een verzorgster (mijn zusje) achter de hand voor dagen die ik echt niet zou kunnen of vakanties.
Wij hebben dus Pasja, Freyr en shet Mickey. De laatste wordt door één van onze dochters gereden, maar daar moet ik wel altijd bij zijn, dus die reken ik ook maar mee. Freyr doen we niet veel mee, behalve es een bezoekje, even poetsen en knippen. Moet zeggen dat ik het al moeilijk vindt om Pasja elke week te rijden. Naast een 50 % baan en 3 kinderen en 's avonds geregeld andere activiteiten valt dat gewoon erg tegen. Gelukkig staan ze 24/7 buiten, dus ik voel me er niet schuldig om, maar toch....
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
-
Ik heb ook 2 paarden : Nisje ( 18 ) , warmbloed die ik nu bijna 5 jaar zal hebben en dan Jack ( 2,5) mijn Fjordje die ik 2 jaar heb. Ik heb Jack eigenlijk erbij genomen als opvolger voor Nisje.
Nisje rijd ik quasi dagelijks en met hem train ik ook wedstrijdgericht.
Ze staan op dezelfde pensionstal dus ik hoef geen 2 verschillende adressen te doen om ze te gaan opzoeken. Ik ben wel dagelijks bij mijn paarden : om te rijden, te voeren,...
Ik werk voltijds : dagelijks tot 18h. En na mijn werk ga ik dus naar mijn paarden tot 's avonds laat eigenlijk. Ik heb geen andere hobby's, omdat daar simpelweg geen tijd voor is en ik wil me ook focussen op het rijden en daar ook mijn tijd instoppen.
Nisje rijd ik quasi dagelijks en met hem train ik ook wedstrijdgericht.
Ze staan op dezelfde pensionstal dus ik hoef geen 2 verschillende adressen te doen om ze te gaan opzoeken. Ik ben wel dagelijks bij mijn paarden : om te rijden, te voeren,...
Ik werk voltijds : dagelijks tot 18h. En na mijn werk ga ik dus naar mijn paarden tot 's avonds laat eigenlijk. Ik heb geen andere hobby's, omdat daar simpelweg geen tijd voor is en ik wil me ook focussen op het rijden en daar ook mijn tijd instoppen.
Ik heb twee paarden: Odette en Fenna. Elke dag ga ik naar Odette en ik probeer haar vier keer per week te rijden. Als dat niet lukt, is het ook geen ramp, want ze staat de hele zomer in de wei. Als ik 's winters een keer niet kan rijden, gaat ze wel een keer extra in de paddock. Fenna staat in de opfok, dus daar hoef ik niet veel aan te doen. Ik ga ongeveer twee keer per week even langs.
Verder heb ik geen hobby's, dus het is meestal goed te doen.
Soms is het wel eens lastig als het druk is op m'n werk met vergaderingen e.d.
Verder heb ik geen hobby's, dus het is meestal goed te doen.
Soms is het wel eens lastig als het druk is op m'n werk met vergaderingen e.d.
Odette&Fenna