Iemand nog een burka over? (Oftewel dazen-horror!)
Re: Iemand nog een burka over? (Oftewel dazen-horror!)
Horzels schijnen trouwens niet te steken heb ik wel eens gehoord maar de paarden zijn er wel als de dood voor. Een dazensteek doet echt behoorlijk zeer, rotzakken.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Het gekke is dat ik haast niet gevoeld heb dat ik gestoken ben (maar ook wespensteken doen bij mij nauwelijks pijn), maar de bulten waren er niet minder om. Nu vooral jeuk en een paar opengeschuurde plekjes. Het valt mee, maar rijden is niet leuk! Echt zonde!
We hebben hier wel een burka voor het paard liggen, maar daar heb ik vroeger wel eens mee gereden en dan steken ze gewoon op het hoofd of onder de buik (of mij!).
Ik heb nu teatree gehaald, gewoon alles uitproberen en ook mezelf inspuiten!
We hebben hier wel een burka voor het paard liggen, maar daar heb ik vroeger wel eens mee gereden en dan steken ze gewoon op het hoofd of onder de buik (of mij!).
Ik heb nu teatree gehaald, gewoon alles uitproberen en ook mezelf inspuiten!
Morris, mijn superfjord!
En ze steken gewoon door je rijbroek heen.....Anita45 schreef:Horzels schijnen trouwens niet te steken heb ik wel eens gehoord maar de paarden zijn er wel als de dood voor. Een dazensteek doet echt behoorlijk zeer, rotzakken.