Heb haar gisteren vast gezet in de poetsplaats, weg gegaan (ongeveer 15 minuten), kom ik terug: halster hangt netjes aan de twee touwen, maar paard was weg! Die draak ontsnapt dus gewoon uit haar halster. Dat is al een keer eerder gebeurd, maar toen had ze een halster om die wat ruimer was. Maar ze doet het dus ook met een strak halster...Bella schreef:Dat op de poetsplaats...doet ze dat alleen met iemand erbij of ook zonder? Het klinkt, heel persoonlijk alsof ze gewoon strontverwend aandacht staat te halen (en waarschijnlijk heeft ze dat ooit eens opgered te krijgen en is dat niet vergeten).
Tijd vastzetten en géén aandacht aan schenken...'cursus vaststaan', zoals dat hier genoemd wordt. Koffie gaan drinken of noem maar op.
Benen over bakrand, schrapen, gaan liggen in poetsplaats...
Re: Benen over bakrand, schrapen, gaan liggen in poetsplaats...
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
Ik denk dat 15 minuten op de wasplaats alleen laten een beetje teveel gevraagd is, waarom moet ze dat ook?
Nu inscharen gaat niet meer, groepen zijn vol en bepaald. Misschien kun je nog een partikulier vinden met een eenzaam paardje.
Dani is al dominant, gezien in eerdere topics, en deze manier van stallen ed wordt het alleen maar erger! Je bedoeling zijn vast hartstikke goed met haar maar misschien ben je te ambiteus voor dit moment...
Nu inscharen gaat niet meer, groepen zijn vol en bepaald. Misschien kun je nog een partikulier vinden met een eenzaam paardje.
Dani is al dominant, gezien in eerdere topics, en deze manier van stallen ed wordt het alleen maar erger! Je bedoeling zijn vast hartstikke goed met haar maar misschien ben je te ambiteus voor dit moment...
Een halster is natuurlijk ook snel uit, je kunt haar ook vast zetten met een halster en dan een halsband erbij.
Die halsband is alleen maar vooor de zekerheid om te voorkomen wat er nu is gebeurd.
Maar ook ik zou nu toch echt een plekje ergens buiten gaan zoeken.
Voor jou niet zo leuk maar voor je paard wel en die heeft het nu het hardste nodig.
Die halsband is alleen maar vooor de zekerheid om te voorkomen wat er nu is gebeurd.
Maar ook ik zou nu toch echt een plekje ergens buiten gaan zoeken.
Voor jou niet zo leuk maar voor je paard wel en die heeft het nu het hardste nodig.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Dakota schraapt ook zo erg, ik kwam van de week tot de ontdekking dat hij een beetje vierkante hoefjes kreeg 
Hij loopt overdag in een bak en op een stenen plaat dus de stenen plaat
is nu dicht daar kan hij niet meer op, in stal doet hij het ook wel eens en hij sleept altijd met de waterbakken waar ik stenen in gelegd heb dus ik denk dat hij daar nu ook zn hoefjes aan slijt als hij zit pootje te baden.

Hij loopt overdag in een bak en op een stenen plaat dus de stenen plaat
is nu dicht daar kan hij niet meer op, in stal doet hij het ook wel eens en hij sleept altijd met de waterbakken waar ik stenen in gelegd heb dus ik denk dat hij daar nu ook zn hoefjes aan slijt als hij zit pootje te baden.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013