Trailervloer
- Senna&Cajra
Re: Trailervloer
Als een rubber gietvloer beschadigd kan kan je houten vloer eronder als nog rotten. Een losse rubbermat is makkelijk eruit halen en je kunt de vloer ook goed in de gaten houden. Zeker als je de rubbermat aan de zijkanten laat opstaan kan er weinig vocht (pies) onder komen.
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Ik ben helemaal niet zo van de houten vloeren ivm mogelijk rotten.
Als bovenlaag ben ik wel fan van rubbergietvloer, of rubber mag (die wat geruwd is voor grip).
Scheelt ook nog eens in stro in je trailer.
Als bovenlaag ben ik wel fan van rubbergietvloer, of rubber mag (die wat geruwd is voor grip).
Nou mijn rubber gietvloertje zet ik Dies echt niet op zonder krullen of stro hoor. Die wordt (ondanks dat het een ruwe vloer is) spekglad als hij nat wordt.
En dat issie al snel met mr pieskont himself
En dat issie al snel met mr pieskont himself

Maar wat denk jij dan dat er onder het rubber zit Janine?Janine schreef:Ik ben helemaal niet zo van de houten vloeren ivm mogelijk rotten.
Dan heb ik liever een vloer die je ziet qua staat. Bij een kale houten vloer zie je precies de toestand ervan.
@senna&cajra: de meeste rubber matten zijn zo zwaar dat ze niet eventjes eruit gepakt worden (ja, de eerste 3 x misschien). Daarna gaat het 3x zo hard rotten dat opgesloten vocht!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !