Hoe conditie opbouwen

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
roos

Re: Hoe conditie opbouwen

Bericht door roos » vr 18 sep 2009, 17:35

Neem Dancer, clown nummer 1. Die doet vaak of ie geen conditie heeft en als hij naar het land mag met Ekdal is het galopfeest!
Danc hijgt over he algemeen niet heel snel, alleen nu wel omdat ie weer een flinke vacht heeft. Hij heeft wel een goede conditie voor een opa hoor, maar het is niet meer wat het geweest is toen hij nog 10 was, dat niet.
Ik wissel de training meestal af met stap, draf, stap, draf, galop, draf stap, zodat hij genoeg tijd heeft om op adem te komen. Als ik rijd dan duurt dat meestal 30 a 45 min. Loslongeren 40 en met touwtjes 30. En dan wandelen we ook nog eens(met Ekdal erbij )of de bak slepen.

Ik zou idd eerst de kliniek afwachten, want Danc heeft ooit in zijn jongere jaren een keer bronchtis gehad en daar heeft is soms nog last van in de vorm van hoesten.

En idd veel stappen. En wat Kelly ook zegt, Danc hijgt soms met een vachtje ook snel, maar een conditie heeft ie wel.
Of bedoel je misschien dat Yara geen uithoudingsvermogen heeft ipv conditie(het staat dan wel in verbinding met elkaar maar is het niet hetzelfde)
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Plaats reactie