Knippen jullie de manen nat of droog?
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Knippen jullie de manen nat of droog?
Ik knip die van ons altijd nat. Vind ik gewoon het fijnste werken 

InderdaadEsther schreef:Droog, kun je meteen zien hoe het zit..

Nog een voorstander van droog, om dezelfde reden.Ukie schreef:InderdaadEsther schreef:Droog, kun je meteen zien hoe het zit..ik knip ze dus ook het liefst droog.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Soms als ik hem gewassen heb haal ik even de schaar erlangs maar ik knip het liefst ook droog.
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

droog
(zou niet weten hoe het is om nat te knippen)
maar zoals de meeste zeggen, de volgende dag of enkele dagen later doe ik de finishing touch, want Githa blijft nooit lang genoeg op haar gemakje staan (dit weekend is het weer corvee dat ze proper liggen tegen 5 september, heb ik nog een paar weken om ze helemaal op punt te krijgen
, iemand die wilt komen helpen? we wonen in België niet ver van de autostrade tussen antwerpen en Gent?
, makkelijk te vinden, hehe, ....)
(zou niet weten hoe het is om nat te knippen)
maar zoals de meeste zeggen, de volgende dag of enkele dagen later doe ik de finishing touch, want Githa blijft nooit lang genoeg op haar gemakje staan (dit weekend is het weer corvee dat ze proper liggen tegen 5 september, heb ik nog een paar weken om ze helemaal op punt te krijgen