Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
Bernadet_Bo
Bericht
door Bernadet_Bo » ma 10 aug 2009, 13:45
Jemig zeg, heeft ros en grote deken maat...

Ik heb van dat andere deken inderdaad ook een groter maatje, een 195cm, deze krijgt hij over drie weken op, dus ben benieuwd hoe hij het daar onder doet....
@mirjam, heeft die van jij ook niet zn idioot dikke boog? Wel leuk om te zien dat die van jou zo mooi blijven staan
Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
-
nadinefjorden
Bericht
door nadinefjorden » ma 10 aug 2009, 16:58
Dan zou ik ze lekker laten groeien als ze zo gaan hangen, wij hebben wedstrijd gereden met coupe ontploft en kregen gewoon een 8 voor de verzorging en na een jaar ziet het er al behoorlijk goed uit,
yara der manen zijn heeeeel dik ik scheer daar straks het onderste witte randje vanaf als het weer lang is zodat ik wel gewoon kan vlechten
heb de hals van de deken losgemaakt en zo gemaakt dat hij eraan vast geklikt kan worden of los, yara schuurt niet met lange manen maar wel met korte dus ja dan maar lang want jeuk is erger vind ik,
en de auriplak heeft daar zeker bij geholpen, en het is nu gewoon een rotperiode het stikt van de vliegen en muggen
-
Bernadet_Bo
Bericht
door Bernadet_Bo » ma 10 aug 2009, 18:04
@nadine... dat is ook een idee dat je de hals ervanaf kan halen.
Dus je laat het bij Yara ook weer groeien? Groot gelijk hoor, als ze maar geen jeuk hebben.
Had eigenlijk verwacht dat de verzorging veel lager beoordeeld zou worden, nou gelukkig niet!
Ik denk toch dat ik het gewoon ga laten groeien, want ze hangen nu al behoorlijk
Bo is geweldig! 
-
nadinefjorden
Bericht
door nadinefjorden » wo 12 aug 2009, 14:28
yara gaat ook weer lang het is echt beter en moet maar even doorbijten het worden een paar maanden van wat moet ik hiermee,
Yara der manen zijn heel dik namelijk als het moet scheer ik de bovenste of onderste witte laag eraf zodat ik straks gewoon kan vlechten
succes met bo
-
Bernadet_Bo
Bericht
door Bernadet_Bo » wo 12 aug 2009, 17:55
@ nadine... Moeten we allebei even doorbijten

, en zien wat over een jaar het resultaat is... hebben we lange manen!
Goed idee zeg de onderste laag wegscheren, maar is denk bij bo niet nodig, hangt al zo mooi..
Succes met Yara
Bo is geweldig! 
-
nadinefjorden
Bericht
door nadinefjorden » za 15 aug 2009, 20:28
bij yara hing het ook wel maar haar kam is enorm dik dat het niet te vlechten valt maar ik beloof dat er dit jaar geen schaar meer ingaat