Ik wil me nog nergens op vast leggen, maar ik verwacht natuurlijk ook een G'tje voor mezelf. Is nog afwachten of het een merrie of hengst wordt en of ik hem/haar ga verkopen.
Mits het past met mijn plannen heb ik al een afspraak met iemand, maar misschien kan er nog wel één bij in..
Maar kan er nu dus nog niets over zeggen, hangt helemaal van de omstandigheden af..
Opfok adressen gezocht voor volgend jaar
Re: Opfok adressen gezocht voor volgend jaar
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Cindy+Uniek
heb haar even een pb gestuurd
dankjewel!

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- rocky&moby
een volwassen hengst zoals dj bijna is nemen ze vaak niet aan omdat ze al in een bestaande kudde gaan waar regelmatig paarden van afvallen.
Ook is dj nu heel sociaal en zou ik er echt overna denken of je dat wel wilt. hij heeft nu best nette manieren maar hoe worden die als je hem in een hengstenclub gooid.
Hij is daarnaast ook altijd de baas geweest toen mijn mini's er liepen en over bertus dus wie weet wat voor ellende je je op de hals haalt als je heb bij een paar flink dominante paarden gooit. zie wat er met mijn merrie is gebeurd...
Ook is dj nu heel sociaal en zou ik er echt overna denken of je dat wel wilt. hij heeft nu best nette manieren maar hoe worden die als je hem in een hengstenclub gooid.
Hij is daarnaast ook altijd de baas geweest toen mijn mini's er liepen en over bertus dus wie weet wat voor ellende je je op de hals haalt als je heb bij een paar flink dominante paarden gooit. zie wat er met mijn merrie is gebeurd...
- Cindy+Uniek
@ machteld, ja maar als ik er geen weiland bij kan huren vind ik dat hij ook te weinig kan groeien... hij moet echt nog wel minstens 10 cm groeien en op de weide is altijd bevorderlijker...
daarkomtbij zou hij ook best eens afgericht mogen worden door oudere paarden, hij is echt gemeen tegen alles wat onder hem staat
uniek staat er nu ff bij omdat die anders alleen staat (en ik zeker weet dat ze drachtig is) en zij heeft hem een paar goede klappen gegeven en nu is hij heel onderdanig aan haar, maar bertus pakt hij nog steeds....
ach ik zie wel even met wat ze reageert
en als ik wel weiland kan huren hoeft het uiteraard niet, maar ik heb nu gewoon te weinig voor jonge dieren.... wannahave moet ook lekker kunnen gaan groeien:D
daarkomtbij zou hij ook best eens afgericht mogen worden door oudere paarden, hij is echt gemeen tegen alles wat onder hem staat

uniek staat er nu ff bij omdat die anders alleen staat (en ik zeker weet dat ze drachtig is) en zij heeft hem een paar goede klappen gegeven en nu is hij heel onderdanig aan haar, maar bertus pakt hij nog steeds....
ach ik zie wel even met wat ze reageert
en als ik wel weiland kan huren hoeft het uiteraard niet, maar ik heb nu gewoon te weinig voor jonge dieren.... wannahave moet ook lekker kunnen gaan groeien:D
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥