Hoe krijg ik de witte keuringskleding weer goed schoon?
Re: Hoe krijg ik de witte keuringskleding weer goed schoon?
beetje bleekwater erbij. en een goed merk waspoeder. stralend wit.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ik zie dit topic te laat, maar weet wel wat echt werkt 
Steradent (de goedkope van het kruidvat werkt ook) Gewoon de sterkste nemen die je vindt.
Mijn rijbroek is al zeker 13 jaar oud en niemand gelooft me zo wit is die

Steradent (de goedkope van het kruidvat werkt ook) Gewoon de sterkste nemen die je vindt.
Mijn rijbroek is al zeker 13 jaar oud en niemand gelooft me zo wit is die

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Steradent is toch tandpasta??
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
Haha, dat is voor een kunstgebit.Anna_Dani schreef:Steradent is toch tandpasta??
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Dus dat Vanish Oxi Action plus intelligence met vlekkenzoeker...... of hoe het ook mag heten werkt echt
?? Dat is toch van die moeder die zo blij is dat haar kinderen haar lievelingsbloes met make-up hebben bewerkt? Ga ik ook een bus halen!
Steradent ..... moet daar niet je kunstgebit in? Of is dat misschien stiekem hetzelfde als dat Oxi Action etc. etc.
ja leuk, die witte kleding bij keuringen! Aan het eind van de dag zie je iedereen met bruine en groene vlekken op hun buik. Laat staan als er weer iemand met zijn fjord is meegeskied omdat die witte gympen toch wel erg glad waren.
Trouwens, tijdje geleden een warenonderzoek gezien over wasmiddelen. Aldi kwam als 1e uit de test.
Nog een tip voor vetvlekken (nu we toch bezig zijn) direct talkpoeder erop. Paar uur laten intrekken en dan in de was.
Bovenstaande is ook alles wat ik weet over wassen

Steradent ..... moet daar niet je kunstgebit in? Of is dat misschien stiekem hetzelfde als dat Oxi Action etc. etc.
ja leuk, die witte kleding bij keuringen! Aan het eind van de dag zie je iedereen met bruine en groene vlekken op hun buik. Laat staan als er weer iemand met zijn fjord is meegeskied omdat die witte gympen toch wel erg glad waren.
Trouwens, tijdje geleden een warenonderzoek gezien over wasmiddelen. Aldi kwam als 1e uit de test.
Nog een tip voor vetvlekken (nu we toch bezig zijn) direct talkpoeder erop. Paar uur laten intrekken en dan in de was.
Bovenstaande is ook alles wat ik weet over wassen

Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Steradent is inderdaad voor je kunstgebit, van die tabletten. Werkt echt beter hier dan vanish. Mijn ma koopt nooit meer vanish want die vindt het weg gegooid geld. Kunstgebitreinigingstabletten (scrabblewoord) doen het hier goed. Kruitvatmerk, oranje/rode koker.
Alleen witte was (geen donkere onderbroek erbij dus)
1 tablet steradent of kruitvatmerk erin
40 graden (of 60 als je was het aankan natuurlijk)
en schoooooon en wit.
Alleen witte was (geen donkere onderbroek erbij dus)
1 tablet steradent of kruitvatmerk erin
40 graden (of 60 als je was het aankan natuurlijk)
en schoooooon en wit.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Rent ook naar kruidvat voor kunstgebitschoonmaaktabletten (nog leuker woord voor galgje
).....

ik haal van dat vloeibare wasmiddel voor witte was bij de action en was alles standaard op 60 graden (ook als er 30 graden op staat) en het is bij mij altijd wel redelijk wit (voor een minuut of 10)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ik gooide witte spullen altijd in een emmer heet water met groene Biotex en daarna in de 40 graden was, ook altijd nog goedgekomen. Ben benieuwd waar je nou uiteindelijk voor kiest met al die reclame teksten hier! Steradent schijnt het ook heel goed te doen voor vitrage, maar van rijbroeken had ik het nog niet gehoord
.

Vanish werkt hier ook goed en idd bij zeer ernstige vlekken even wat bleek erop. Steradent kende ik nog niet; goeie tip!
Overigens even een opmerking off-topic over witte kleren op de keuring:
In Oldeberkoop zag ik een man in geruit overhemd en spijkerbroek. Hoe "verplicht" is het dan?
In Oldeberkoop zag ik een man in geruit overhemd en spijkerbroek. Hoe "verplicht" is het dan?
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Vanisch is super hoor
Ik heb uiteindelijk voor Vanish gekozen en hij is nu schoon. Iedereen bedankt voor de tips.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Gaat ook alvast shoppen, is in het bezit van (niet meer) witte rijbroeken etc. (vooral je achtereind en benen, zwart van het zadel)
Gebruik normaal gewoon robijn en vanisch, eventueel met efga wit (ja, heel ouderwets, maar nog steeds te koop, tegen grauw lijken van je wit)
Ga nu ook maar alvast steradent lookalikes kopen en uittesten.
Snufje chloor is hier ook al wel eens geprobeerd, maar heeft soms rottig effect.
Bedenk me ineens dat ik naar de uitverkoop moet, behalve witte rijbroeken geen witte broeken, en ga niet de hele dag in zo'n veredelde witte legging lopen.
Gebruik normaal gewoon robijn en vanisch, eventueel met efga wit (ja, heel ouderwets, maar nog steeds te koop, tegen grauw lijken van je wit)
Ga nu ook maar alvast steradent lookalikes kopen en uittesten.
Snufje chloor is hier ook al wel eens geprobeerd, maar heeft soms rottig effect.
Bedenk me ineens dat ik naar de uitverkoop moet, behalve witte rijbroeken geen witte broeken, en ga niet de hele dag in zo'n veredelde witte legging lopen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
ben ook niet zo´n fan van bleekmiddel. Het stof wordt soms erg poreus en gaat snel stuk.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Je wordt de ring niet uit gestuurd dus verplicht verplicht is het niet.. Vind het wel van weinig respect naar de jury getuigen en het blijft een jurygebeuren en je wilt je paard toch een zo goed mogelijke kans geven..Pasja schreef:Vanish werkt hier ook goed en idd bij zeer ernstige vlekken even wat bleek erop. Steradent kende ik nog niet; goeie tip!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'