Hopelijk kom je er gauw uit na de reacties van fw wat jullie gaan doen, ik ben i.i.g ontzettend benieuwd hoe er nu over gedacht wordt op de zorgboerderij!Lovemischa schreef:de leeftijd is ook geen bezwaar hoor Jet, ik vind 17 nog niet oud. Maar de prijs die eraan hangt lijkt mij hoog, maar zoals ik al eerder zei, ik zit niet in de fjordenprijzen.
Hoe duur?
Re: Hoe duur?
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Ja wat is nou een prijs vergeleken met een supermak en gezond paard.
Vind maar eens een zeer mak paard voor dit soort doeleinden er mankeert bijna altijd wat aan.
Als het paard echt zo mak is en natuurlijk gezond zou ik het er wel voor over hebben want je wilt tenslotte toch geen ongelukken.
In mijn ogen zijn zeer makke paarden die ook nog gezond zijn bijna onbetaalbaar.
En wat is nou 17 jaar, die fjordjes kunnen oud worden hoor, mits ze goed verzorgd worden.
Vind maar eens een zeer mak paard voor dit soort doeleinden er mankeert bijna altijd wat aan.
Als het paard echt zo mak is en natuurlijk gezond zou ik het er wel voor over hebben want je wilt tenslotte toch geen ongelukken.
In mijn ogen zijn zeer makke paarden die ook nog gezond zijn bijna onbetaalbaar.
En wat is nou 17 jaar, die fjordjes kunnen oud worden hoor, mits ze goed verzorgd worden.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
Ik zou het wel doen. Zulke fjorden liggen niet voor het oprapen, dan maar iets meer betalen, maar braafheid is oh zo belangrijk.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift