Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
lauraatje
Bericht
door lauraatje » vr 06 feb 2009, 19:55
Ik zweer bij Rambo/Rhino van Horseware

Een (heel) aardig prijskaartje, maar super kwaliteit dekens en ze liggen als een huis. Mijn oudste deken is nu bijna 10 jaar oud en is nog in perfecte staat.
-
sunhild
Bericht
door sunhild » za 07 feb 2009, 10:10
Heb een Rhino, Rambo en een IR deken en geen schuurplekken, maar die van mij word maar voor een deel geschoren.
Beveiliger 2 & BHV februari 2015.
-
Wodan
- Moderator
Bericht
door Wodan » za 07 feb 2009, 11:58
Rambo, Rhino en Amigo van Horseware liggen super. ook Weatherbeeta ben ik erg tevreden over net als het eigenmerk van Epple Jack die ligt ook goed.
Wodan en ik M1+10
-
Ilonka
Bericht
door Ilonka » za 07 feb 2009, 14:18
Ik zweer bij Bucas en Rhino (Rambo vind ik te dik en met Amigo heb ik slechte ervaringen qua waterdichtheid). Mijn oudste Bucas is 10 jaar en nog harstikke waterdicht, nooit schuurplekken.
Ilonk staat 24/7 buiten en als het 2 weken regent staat ze 2 weken in de regen (ze heeft een schuilstal kan iemand haar dat vertellen?) en ik wil dat ze dan alsnog droog is. Heb nog geen deken naast Bucas en Horseware gevonden die dat ook daadwerkelijk trekt. Daarnaast kan de Bucas op een bezweet paard, ideaal.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
-
Lolly
Bericht
door Lolly » wo 11 feb 2009, 09:14
Ik heb nu een Weaterbeeta deken de Orican met voorgevormd borststuk, is rond genaaid van voren en geschikt voor bredere paarden, en die ligt super op mijn zeer brede, gespierde Quarter ze heeft geen schuurplekken.
Daarvoor had ik Horseware dekens, die liggen ook super op bredere paarden, ook op fjorden, maar daar hangt nogal een prijskaartje aan.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails