hebben jullie dit wel eens gezien/meegemaakt?
Re: hebben jullie dit wel eens gezien/meegemaakt?
Nu ik er langer over denk.. Die pads van HH zouden het wel eens kunnen doen bij Jeskim..
Weet niet meer of het de puffer was of de stripe.. Weet het ook niet heel zeker meer..
Aan mij heb je ook niks, hihi..
Zag dat je al een topic had geopend op Bokt, denk dat je daar wel meer reacties krijgt..
Weet niet meer of het de puffer was of de stripe.. Weet het ook niet heel zeker meer..
Aan mij heb je ook niks, hihi..
Zag dat je al een topic had geopend op Bokt, denk dat je daar wel meer reacties krijgt..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik ga vandaag gewoon een nieuwe sjabrak kopen. De pad is mischien gewoon te dik, omdat het zadel pas gemaakt is op Karev. Die vult hem dan alleen maar tevel op.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Vinga heeft het ook gehad in winterperioden, en ook van de HH dekjes, bij andere dekjes had ze het niet.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
gewone simpele katoenen dekjes die je makkelijk kunt wassen (opgedroogd zweet kan ook zorgen voor plekken) zijn wat dat betreft het best. Daarmee heeft vera nooit van die plekken.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Rosantjuh(L)banjer
ik had ook van die dekjes van HH maar die heb ik ook allemaal weggedaan. want banjer kreeg daar ook van die plekken van.
Nu is ze schoren en had ik het al heel snel door.
Nu begint het haar weer een beetje aan te groeien dus heb nu een pad er op liggen die het niet doet.
Nu is ze schoren en had ik het al heel snel door.
Nu begint het haar weer een beetje aan te groeien dus heb nu een pad er op liggen die het niet doet.
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
Iwan en Raya hebben het ook van dekjes, echt die achterste rand.
Bij Iwan moet ik er echt op letten wat voor dekje ik koop, er moet aan de achterkant geen dubbel genaait randje hebben, want dan krijgt ie kale plekken. Ik heb 2 dikkere dekjes van Equiterme en die zijn prima.
Bij Iwan moet ik er echt op letten wat voor dekje ik koop, er moet aan de achterkant geen dubbel genaait randje hebben, want dan krijgt ie kale plekken. Ik heb 2 dikkere dekjes van Equiterme en die zijn prima.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Svenna heeft dat ook. Ik rijd rond deze tijd zoveel mogelijk met overal lamsvel(sjabrak en singel). Dat helpt wel.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
alleen karev is niet geschoren, dus vreemd dat ze het dan krijgt. als er nou een geschoren velletje onder zat. Maar vandaag heb ik 2 dunne katoenen dekjes gekocht, dus zal zien hoe dat gaat. Zouden jullie die plekken rust geven, of kan je er wel mee door rijden?
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Je kan er wel mee rijden hoor, want ze gaan bijna weer verharen en dan word het minder. Ik zou pas stoppen als je echt wondjes gaat maken. En als het niet weggaat met het verharen laat dan een zadelmaker erna kijken het kan zijn dat het zadel net iets te lang is voor zijn rug.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
zadelmaker komt 17 feb al. zadel heb ik net 3 mnd, en moet waarsch even bijgevuld, na het aantal rijuren dat er op zit, de laatste check zegmaar.
Orlinde heeft dat ook, maar alleen als ze verhaart van winter naar zomer. Begint bij haar nu te komen.
Blijkbaar is het haar nu wat 'breekbaarder' ofzo want de rest van het jaar heeft ze het niet (zelfde zadel en dekje).
Blijkbaar is het haar nu wat 'breekbaarder' ofzo want de rest van het jaar heeft ze het niet (zelfde zadel en dekje).
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
- Margot van Rins
- Moderator
Ik hoor wel dat het door die "moderne" pads zoals Anky enzo, het vaker voorkomt, gewoon even uitvogeen wat werkt.
En even bijhouden met doorrijden of het niet erger wordt.
En even bijhouden met doorrijden of het niet erger wordt.
RINSKE
9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alle reacties gelezen heb, ik hoop dat ik dus niet iets zeg wat al 100 keer genoemd is.
Ik zie het hierboven wel al staan...
Thorben heeft er ook last van. Niet zo zeer aan de 2 zijkanten maar hij heeft het meer in 1 plek bovenop.
Hij heeft er alleen last van nu hij gigantisch aan het verharen is, maar het komt (bij hem) inderdaad door dekjes!
Ik reed eerst altijd met Anky of PK pads maar deze zijn (vooral als ze nieuw zijn) erg stug.
Hierdoor is de plek ontstaan en trekt nu langzaam weg nu ik met BR of Scapa dekjes rijd.
(ook mijn PK's die al een paar keer in de was zijn geweest doen het prima, Anky blijft te stug!)
Ik zie het hierboven wel al staan...
Thorben heeft er ook last van. Niet zo zeer aan de 2 zijkanten maar hij heeft het meer in 1 plek bovenop.
Hij heeft er alleen last van nu hij gigantisch aan het verharen is, maar het komt (bij hem) inderdaad door dekjes!
Ik reed eerst altijd met Anky of PK pads maar deze zijn (vooral als ze nieuw zijn) erg stug.
Hierdoor is de plek ontstaan en trekt nu langzaam weg nu ik met BR of Scapa dekjes rijd.
(ook mijn PK's die al een paar keer in de was zijn geweest doen het prima, Anky blijft te stug!)
♥ Funny Boy Fortuna (Singapore x Nimmerdor)
♥ Thorben (Havstad x Yerxes) R.I.P.! bedankt voor alles!
♥ Fynn (Troubadour x Zelhem) R.I.P.! bedankt voor alles!
♥ Thorben (Havstad x Yerxes) R.I.P.! bedankt voor alles!
♥ Fynn (Troubadour x Zelhem) R.I.P.! bedankt voor alles!