Generale repetitie
ja het maakt mij wel uit, mijn pa heeft het volop druk, dus moet wel een paar definitieve datums weten, ik wou net gaan bellen voor die eerste drie, en dan zie ik dat dat alwee rniet mee rklopt.
welke datums zijn nu nou de opties?
welke datums zijn nu nou de opties?
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
ik wil wel gaan proberen voor de 28ste, maar eigenlijk komt mij dat niet super uit. maargoed verplaats wel een en ander dan. ff onder voorbehoud want ikw ee tnu dus nog niet of mijn papa dan kan. maar als ik dus kan is het definitief de 28 begrijp ik?
wacht nog maar even lien, er moeten nog wat mensen reageren, voor je van alles verzet! we hebben gelukkig nog even de tijd ervoorlientje schreef:ik wil wel gaan proberen voor de 28ste, maar eigenlijk komt mij dat niet super uit. maargoed verplaats wel een en ander dan. ff onder voorbehoud want ikw ee tnu dus nog niet of mijn papa dan kan. maar als ik dus kan is het definitief de 28 begrijp ik?

ja ik kom het weekend daarvoor terug van de vakantie, dus yuur heeft dan ongeveer 2 weken stilgestaan.maar mijn vader zou eventueel wel kunnen denk ik....
op zich geeft het niet, maar ik moet het ruim van te voren weten voor mij pa ivm met zijn verplichtingen en planningen. Hij wil graag rijden (heb vandaag al gevraagd) maar moet natuurlijk wel kunnen hihi.
en met je trouwerij zelf huur ik denk ik een taxi, maar wordt beetje dure grap om dat met oefenen ook te doen
op zich geeft het niet, maar ik moet het ruim van te voren weten voor mij pa ivm met zijn verplichtingen en planningen. Hij wil graag rijden (heb vandaag al gevraagd) maar moet natuurlijk wel kunnen hihi.
en met je trouwerij zelf huur ik denk ik een taxi, maar wordt beetje dure grap om dat met oefenen ook te doen

helemaal mee eens hoor!!lientje schreef:ja ik kom het weekend daarvoor terug van de vakantie, dus yuur heeft dan ongeveer 2 weken stilgestaan.maar mijn vader zou eventueel wel kunnen denk ik....
Idd lien was ik ook van plan. Misschien kunnen we dan samen. Ik huur in ieder geval de paardentaxi uit hellevoetlientje schreef:ja ik kom het weekend daarvoor terug van de vakantie, dus yuur heeft dan ongeveer 2 weken stilgestaan.maar mijn vader zou eventueel wel kunnen denk ik....
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
ja sdorry hoor maar ik kan inprincipe wel, maa rik ga nu niet tegen me vader zeggen kan je al die wekeenden. ik wil best komen oefenen, maar dan wil ik wel iets vast weten en dit werkt niet echt.
ik wil niet leppelig doen maar sommige hebben nu al haast ieder weeekend vol, ja dan wordt het lastig.
ik ga in ieder geval mijn vader nu dus ook niet bellen voor de 28ste dan?
ik wil niet leppelig doen maar sommige hebben nu al haast ieder weeekend vol, ja dan wordt het lastig.
ik ga in ieder geval mijn vader nu dus ook niet bellen voor de 28ste dan?
is goed!! doen we!JoyceNan schreef:Idd lien was ik ook van plan. Misschien kunnen we dan samen. Ik huur in ieder geval de paardentaxi uit hellevoetlientje schreef:ja ik kom het weekend daarvoor terug van de vakantie, dus yuur heeft dan ongeveer 2 weken stilgestaan.maar mijn vader zou eventueel wel kunnen denk ik....