Hey,
Bij ons op stal waren er ook altijd twee die dr paard lieten doormeten. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Die een heeft zelfs een heel nieuw zadel laten aanmeten omdat zij zei dat het zadel niet goed lag terwijl het paard nooit iets had laten merken.
Er zal best wel meer zijn als het regulieren geneeskunde! Alleen heb ik dan zoiets dan wil ik het wel eerst zien. En bij hun zag ik verder nooit iets dan alleen maar dure druppels die ze dan moesten geven...
Ik hoop dat Cratos op gaat knappen nu!
Ik laat echt nooit een mestonderzoek meer doen, want dat heeft dus echt helemaal geen enkel nut. Behalve dan dat het centen kost[/code]
Weet je dat ik hier de grootste ruzie omgehad heb op mn vorige stal?! Ze wilde dat ik een mest onderzoek liet doen en op die manier ging ontwormen. Ik wilde dit niet en ik wilde gewoon iedere 7 weken blijven ontwormen dit op advies van mijn dierenarts. Maar hun dierenarts adviseerde dus die wormeitelling. En wat bleek nou ze hadden allemaal lintwormen. Toen ik dit vertelde tegen mijn dierenarts zei hij dat is knap want lintwormen zie je maar bij een op de vijf paarden!
Ik had dus Imka zowel bij de een laten nakijken als bij mijn eigen dierenarts. En bij hun dierenarts had Imka wel lintwormen en bij mijne niet!!!
Hosta, die heeft dus ook een zware wormeninfectie gehad en ook die had geen worm(eitjes) in de mest zitten. Dit kwam omdat de wormen zich al door de darmwand heen gegeten hadden!
En Ros, wat zou het fijn zijn als hij eindelijk van die vervelende jeuk af kwam!!!
Ik zal dit topic ook laten lezen aan mn vriendin en dan moet ze zelf beslissen wat ze wil.