in de trailer

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
nancy imka

Bericht door nancy imka » di 29 jul 2008, 21:22

Imka krijgt niks om... Heb een tijdje van die dunne beschermers om gedaan maar toen zei de dierenarts tegen mij dat het geen zin had en dat was toen meteen de laatste keer dat ik ze omgedaan heb
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » wo 30 jul 2008, 09:49

Ik doe altijd beschermers om de benen voor het geval ze naast de klep stappen of in de trailer een keer een verkeerde pas maken.
En een staartbandage doe ik ook. De staart vlecht ik alleen voor de keuring of wedstrijd e.d. Als ze op de trailer gaat voor b.v. een bosrit dan doe ik geen vlecht in.
JoyceNan

Bericht door JoyceNan » wo 30 jul 2008, 11:55

O ik vergeet inderdaad dat ik het onderste deel van der staart ook vlecht en ze heeft rondom springschoenen om.

haha volgens mij de meest ingepakte fjord ;) haha
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
Claudje

Bericht door Claudje » wo 30 jul 2008, 13:02

Ullwinn gaat ook in zijn niksie, alleen staartje over de stang :D

[edit] trailer moet natuurlijk stang zijn O:) Ullwinn staat er altijd erg kort tussen,
dat vindt hij fijner dan als er heel veel ruimte tussen zijn kont en de achterstang zit
Laatst gewijzigd door Claudje op wo 30 jul 2008, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Wanja

Bericht door Wanja » wo 30 jul 2008, 14:05

Wanja krijgt transportbeschermers om alle 4 de benen (hoog model met kroonrandbescherming) en een staartbeschermer. Ik heb een keer een kroonrandbetrapping bij een paard gezien wat zich met laden had verstapt. Je wilt niet weten wat dat voor ellende geweest is voor de eigenaren :n , heeft heel lang geduurd voordat het weer dicht zat. Nee, dan maar gewoon transportbeschermers om. De eerste keer liep ze er wel een beetje vreemd mee, maar gewoon een paar keer mee geoefend zonder trailer en ze was er zo aan gewend.

Edit: mij is verteld dat je never nooit de staart over de achterstang moet hangen in verband met het kunnen breken van de staartwortel als ze hun balans verliezen tijdens transport.
Ydel

Bericht door Ydel » wo 30 jul 2008, 15:39

ydel altijd zonder.
schuurt wel altijd aan de staart, dus daar doe ik meestal iets omheen tijdens het transport ;)
heb zo'n beschermding en anders doe ik er zo'n kleefbandage omheen...

maar ja, ydel slaapt dan ook altijd op de trailer :+
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Plaats reactie