Familiebanden in één topic? UPDATE! GEREGELD!
Nou, ok. ik probeer bij come2me (heet dat zo) een website te maken. de link plaats ik dan op FW. Maar dan moet het foto's plaatsen en tekst wel via mij, als iedereen die website kan up-to-daten wordt het volgens mij een rommeltje. is dit een idee?
Ik maak dan links in de Banner (kan geloof ik maar 25 pagina's maken, dus 25 hengsten, is dat genoeg) plaats voor de hengstennamen, ach.....je moet het zien om te snappen.
Zal ik het doen? Of is er een andere vrijwilliger? Ik vind het wel leuk werk, maar denk dat ik Cindy's (van Unique) hulp af en toe nog wel nodig heb.
Hier de link naar de website waar ik mee bezig was. In de tijd dat ik ermee bezig was zijn Diëgo en Bumper overleden, heb me er nog niet meer toe kunnen zetten het aan te passen. Maar zoiets wordt het dan, en dan links de namen van de hengsten, waar ik onze paarden, onze katten, etc heb staan.....
http://jackson.come2me.nl/index.php?id=696501
tips, suggesties?????? Kom maar op!
Ik maak dan links in de Banner (kan geloof ik maar 25 pagina's maken, dus 25 hengsten, is dat genoeg) plaats voor de hengstennamen, ach.....je moet het zien om te snappen.
Zal ik het doen? Of is er een andere vrijwilliger? Ik vind het wel leuk werk, maar denk dat ik Cindy's (van Unique) hulp af en toe nog wel nodig heb.
Hier de link naar de website waar ik mee bezig was. In de tijd dat ik ermee bezig was zijn Diëgo en Bumper overleden, heb me er nog niet meer toe kunnen zetten het aan te passen. Maar zoiets wordt het dan, en dan links de namen van de hengsten, waar ik onze paarden, onze katten, etc heb staan.....
http://jackson.come2me.nl/index.php?id=696501
tips, suggesties?????? Kom maar op!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Er was een tijdje geleden ook al zo'n idee ontstaan op FW om zoiets te maken.
Daar is niks van terecht gekomen doordat er te weinig tijd voor was en te weinig ruimte op de site.
Maar het idee van Ivonne voor een aparte site is wel leuk!
Daar is niks van terecht gekomen doordat er te weinig tijd voor was en te weinig ruimte op de site.
Maar het idee van Ivonne voor een aparte site is wel leuk!
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Ok, ik ben ermee begonnen.......Moet er wel even weer inkomen.
Als ik dan de foto's van Reinou van dat hengstentopic mag gebruiken, heb nl geen foto's van die hengsten......
Als ik dan de foto's van Reinou van dat hengstentopic mag gebruiken, heb nl geen foto's van die hengsten......
Baranna 13-5-2006
ik weet niet hoe dat dan werkt? Als het voor jou a peace of cake is mag jij het ook maken hoor, als je er tijd voor hebt? Ik vind het wel leuk werk, maar ben er niet zo bedreven in. Ik weet ook niet hoeveel foto's ik in "mijn album" mag/kan hebben? Ze moeten toch in "mijn album" blijven staan, anders zijn ze onzichtbaar op de site? Ik heb zelf een website bij lycos, maar dat is zó omslachtig, dat doe ik geen 2e keer weer.
Baranna 13-5-2006
Ik wil het best doenLovemischa schreef:ik weet niet hoe dat dan werkt? Als het voor jou a peace of cake is mag jij het ook maken hoor, als je er tijd voor hebt? Ik vind het wel leuk werk, maar ben er niet zo bedreven in. Ik weet ook niet hoeveel foto's ik in "mijn album" mag/kan hebben? Ze moeten toch in "mijn album" blijven staan, anders zijn ze onzichtbaar op de site? Ik heb zelf een website bij lycos, maar dat is zó omslachtig, dat doe ik geen 2e keer weer.

Ik kan de foto's er zonder een andere site opzetten. Dat doe ik gewoon met een programma om websites te bouwen. Das bijna geen werk

Claudje schreef:ik zal denk ik binnenkort nog wel nieuwe foto's maken van Halldor

Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
ok, vind ik prima. Mijn idee was om onder de foto van de hengst de (duidelijke) foto's van de nakomelingen te plaatsen, max. 2 per dier. En dan misschien de predikaten erbij en wat de afstamming van de moeder is?
Leuk dat jij het wilt doen! Ik wil het ook met alle plezier doen, maar denk dat jij het veel beter kan
Iedereen moet dan wel via jou alles plaatsen, zodat het geen rommeltje wordt. Maar dat is mijn idee, andere ideeën zijn welkom!
Leuk dat jij het wilt doen! Ik wil het ook met alle plezier doen, maar denk dat jij het veel beter kan

Iedereen moet dan wel via jou alles plaatsen, zodat het geen rommeltje wordt. Maar dat is mijn idee, andere ideeën zijn welkom!
Baranna 13-5-2006
Ja dat is wel leuk, wat informatie over het paard erbij.
Op de homepage een lijst met alle hengsten waar je op kunt klikken en dan per hengst een eigen pagina met nakomelingen, zoiets.
En de lay-out, gewoon simpel zwart-wit of met kleur?
En dan de naam, nakomelingen of nakomelingenoverzicht (beetje lang
)
De link gaat er dan zo uitzien:
http://www.nakomelingen.fjordukie.nl/
Op de homepage een lijst met alle hengsten waar je op kunt klikken en dan per hengst een eigen pagina met nakomelingen, zoiets.
En de lay-out, gewoon simpel zwart-wit of met kleur?
En dan de naam, nakomelingen of nakomelingenoverzicht (beetje lang

De link gaat er dan zo uitzien:
http://www.nakomelingen.fjordukie.nl/
ja, een lijst met hengsten die je aan kan klikken (ook de overleden zoals Toddy
).
De kleur maakt mij niet veel uit, zwart/wit past wel bij fjord, maak er maar wat leuks van joh , het gaat tenslotte om wat erop staat. ik vind het persoonlijk altijd mooi als foto's op een zwarte achtergrond staan, springen ze er mooi uit.
naam? fjordenfamilie? nakomelingen? familiebanden?

De kleur maakt mij niet veel uit, zwart/wit past wel bij fjord, maak er maar wat leuks van joh , het gaat tenslotte om wat erop staat. ik vind het persoonlijk altijd mooi als foto's op een zwarte achtergrond staan, springen ze er mooi uit.
naam? fjordenfamilie? nakomelingen? familiebanden?
Baranna 13-5-2006