summerfit koek
ik gooi hier even een schopje tegenaan! ik zit er aan te denken om karev het hele jaar rond op de aura koek te zetten, mits dat kan?
Zomers mischien een halve, en in de winter een hele? zomers zal ze genoeg energie uit de wie halen, en in de winter een hele koek voor het aanvullen van het gras dat er in de winter niet meer is. Wie voert nog meer jaar rond de koek?
Zomers mischien een halve, en in de winter een hele? zomers zal ze genoeg energie uit de wie halen, en in de winter een hele koek voor het aanvullen van het gras dat er in de winter niet meer is. Wie voert nog meer jaar rond de koek?
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- karleylover
Op www.pavo.nl kun je je vraag ook stellen. Daar geven ze je deskundig advies over al hun produkten, of op andere vragen die je stelt.
Heb ik ook eens gedaan, werd goed geholpen.
zomers ook wle, maar dan een halve ipv een hele, omdat ze dan vrij vel uit gras halen. En om in de winter het gras te compenseren een extra halve, dus een hele, snappie?Mir schreef:Wij geven de bejaarde shet het hele jaar door de koek. Wel klein stukje want teveel schijnt echt slecht te zijn. Maar waarom wil je het in de zomer niet voeren dan? Gras is leuk maar vrij eenzijdig, zeker in de weilanden van tegenwoordig. Dan kan wat extra mineralen helemaal geen kwaad.
Maar in princiepe kan je een recreatief gereden paard wel op alleen pavo koek zetten, en die heeft dan geen brok nodig?
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Ze smeren je wel altijd te veel aan, naar mijn mening.. Ik heb het dan over de rantsoencheck.. Heb het idee dat ze dan behoorlijk ruim in de porties zitten..Ilona schreef:Op www.pavo.nl kun je je vraag ook stellen. Daar geven ze je deskundig advies over al hun produkten, of op andere vragen die je stelt.
Ik rijd Tea en Jeskim nu ook weer, niet zo heel vaak en er lopen veulens bij, maar in principe voer ik ze niets bij. Alleen Jeskim wel wat na het rijden, omdat Eachann daar ook bij loopt te zuipen.. Ze staan wel op mooi gras.
Voor Tea is het geen centje pijn..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
@Esther; Ze zullen je zeker hun voeding alleen aanprijzen ;-) En van zo'n automatische voedingswijzer ben ik ook niet kapot. Elke situatie is toch net weer een beetje anders... Al zullen ze je wel wat op weg kunnen helpen als je echt geen idee hebt.
Maar ik had toen vragen over hoeveelheid voer en welk voer ik aan (moederloze) Castor moest geven toen hij langzaam aan van de melk af ging. Mij gaven ze toen wel goede tips en advies.
En als je alleen wilt weten of je de summerfit koek het gehele jaar mag geven en hoeveel dan goed voor ze is.. Kun je altijd proberen toch?
Maar ik had toen vragen over hoeveelheid voer en welk voer ik aan (moederloze) Castor moest geven toen hij langzaam aan van de melk af ging. Mij gaven ze toen wel goede tips en advies.
En als je alleen wilt weten of je de summerfit koek het gehele jaar mag geven en hoeveel dan goed voor ze is.. Kun je altijd proberen toch?