wat zeg je wel en wat niet?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
yvette

Bericht door yvette » di 13 mei 2008, 20:30

colunder schreef:ik zit danook regelmatig te huilen achter de computer.
maar gelukkig is FW een forum waar ik veel plezier aan beleef
Dat vind ik ook zo mooi he? Samen lief en leed delen...
Want hoe lief mijn vrienden in het dagelijkse leven ook zijn, ze begrijpen minder van de band met mijn paard dan jullie.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Wia80
Contacteer:

Bericht door Wia80 » wo 14 mei 2008, 12:57

Het eerste waar ik op let is of datgege wat ik zeg niemand kwetst. Met kritiek geven ben ik vaak te voorzichtig (gelukkig zijn hier mensen die sommige aandachtspunten wat makkelijker uitspreken/schrijven) omdat ik er soms ook wel moeite mee heb. En als je t verkeerd brengt.....
Dat geld ook voor mensen die een zieke pony hebben of eentje die net overleden is. Ik leef zeker met ze mee maar de goede woorden zijn moeilijk te vinden.
Wel heb ik aan dit forum meer dan aan bokt. Van bokt kan ik heel veel info halen maar reageren ze soms heel raar op je vraag. Dat heb ik hier niet.
Contessa
Daphne

Bericht door Daphne » wo 14 mei 2008, 13:09

Ik voel me wel vrij om over veel onderwerpen wat te plaatsen hier. Het grootste deel gaat echter wel over 'de paarden' en slechts een klein deel is privé. Zo heb ik laatst bijvoorbeeld gepost dat het uit is met mijn vriend. Dat is wel privé, maar het is niet iets wat niemand mag weten.

Ik ken niet veel mensen persoonlijk, maar toch 'ken' je bijna iedereen wel een beetje door hun verhalen over hun fjorden. Ik heb het idee dat veel mensen hier ook echt met elkaar meeleven. Niet alleen in goede maar ook in slechte tijden. Doordat mensen/paarden ook een beetje bekend zijn, krijg je hier ook nuttige antwoorden en tips op vragen en foto's. Daarom 'durf' ik hier ook gewoon een topic te openen. Op bokt zou ik nog wel 3x nadenken omdat daar vaak zoveel betweters en zeurpieten zitten :Z

Al met al vind ik FW dus een prettig forum waar ik alles over mijn paarden kwijt kan (en zelfs af en toe ook nog eens wat over mezelf :D)
lientje

Bericht door lientje » wo 14 mei 2008, 14:55

Ik sluit me helemaal aan bij Yvette.
Ik vind het een superforum, ben de laatste tijd niet heel actief dus ja dan reageer ik ook alleen op topics van 'bekenden'omdat ik simpelweg geen tijd heb om overal even goed te kijken en te reageren. Daarom heb ik zelf ook al in geen eeuwen een topic aangemaakt haha.
Lang leven afstuderen ;)
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
margalorenz

Bericht door margalorenz » do 15 mei 2008, 11:01

het blijft internet en iedereen kan meelezen. daar ben ik me wel van bewust als ik iets opschrijf. Verder reageer ik alleen als ik vind dat ik iets toe kan voegen en altijd met respect voor anderen. Je moet iedereen in z'n waarde laten en ervan uitgaan dat iedereen het beste voorheeft.
Ik ben blij dat dit geen afkraak forum is, maar gewoon een forum van mensen met dezelfde liefde en passie en dat met andere mensen willen delen.
Voor mij geldt ook prive=prive en dat probeer ik ook zo te houden.
Plaats reactie