Freestyle, NH, grondwerk???

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Ivonne

Bericht door Ivonne » za 16 feb 2008, 08:44

Esther schreef:Daar heb ik mijn BF ook vandaan!
even off-topic, maar spring jij ook met dat zadel? Of spring je überhaupt niet? Vraag me af of ik het kan met dit zadel, jij hebt toch ook een Cheyenne? Of London?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
rosalie

Bericht door rosalie » za 16 feb 2008, 09:15

zelf heb ik les van sandra strating zij is heel erg goed! & inderdaad ook opgeleid door emiel voest ze woont in purmerent, en geeft priveles bij je paard. wel komt ze meestal niet voor maar 1 paard..

kijk anders even op haar site.

www.sameninbalans.nl

daar staan volgens mij ook andere instructeurs die lessen in NH geven op andere locaties.
zoniet dan staan die wel op de site van voest zelf.
Esther

Bericht door Esther » za 16 feb 2008, 09:18

Ik had een cheyenne, die heeft Claudia nu (Ziggy) en heb nu zelf een londen. Maar ik heb er niet mee gesprongen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Jowien

Bericht door Jowien » ma 18 feb 2008, 14:20

@lovemischa: ik spring en cross ook met mijn cheyenne! Springen 80cm-100m, cross wat lager. Kan prima, je leert met een BF vanzelf goed je balans te houden en je knieen aangesloten te houden.

@rosalie: Ik heb ook af en toe les van Sandra Strating, maar zij gaat niet zo verweg en inderdaad niet voor 1 paard.

(Wat is het wereldje klein zo...! Leuk!)

Een weekendje bij Petra in Beilen is echt een aanrader hoor! Je kunt ook met een van haar eigen paarden les krijgen, is soms ook wel leuk om te zien hoe een ander paard op je reageert (vooral in die gevallen waarin je twijfelt of jij nou iets stoms doet of dat je paard echt niet meewerkt...). Ik ben er met 2 vriendinnen geweest. Naar elkaar kijken, daar leer je ook veel van.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
rosalie

Bericht door rosalie » di 19 feb 2008, 11:32

Jowien schreef:
@rosalie: Ik heb ook af en toe les van Sandra Strating, maar zij gaat niet zo verweg en inderdaad niet voor 1 paard.

(Wat is het wereldje klein zo...! Leuk!).
wat toevallig zeg!
Plaats reactie