Swanenberg bodem
Juist. Ik ken de verschillen ook niet. Hier in de buurt hebben ze bij de rijvereniging ook de Swanenberg bodem. Gisteren wezen kijken. Lag er strak bij.
Ze had als commentaar op de tapijtsnipper bak dat hij te veel veert en dat we dat moesten vergelijken als constant je balans proberen te vinden op een trampoline.
Ze had als commentaar op de tapijtsnipper bak dat hij te veel veert en dat we dat moesten vergelijken als constant je balans proberen te vinden op een trampoline.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
yvette schreef:Nee, dat is ZOAB (Zeer Open Asfalt Beton)Orion1996 schreef:Ik heb geen ervaring met lavasteen. Ik weet dat ZOAP veel vocht af kan voeren door de structuur, daarvoor wordt het op de snelweg ook gebruikt.
charret schreef:Swanenberg heeft bijna zelfde princiepe als de Agterberg, alleen gebruiken die SOAP [van de snelweg] i.p.v. lavastenen.
Soap op de snelweg dan wel?

Dit is de samenstelling van Agterberg...Ook lava dus met puingranaat. Geen Soap of Zoab dus.
De toplaag van ongeveer tien centimeter bestaat uit geomix of een geofibremix. Daaronder ligt een laagje lavasteen. Dit natuurlijk materiaal werkt als een spons en zorgt tevens voor stabiliteit.
Onder de lava ligt puingranaat (ongeveer tien centimeter) en helemaal onderop ligt ongeveer acht centimeter drainagezand en een drainagesysteem.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Nee nee, het spijt me het is ZOAB. Ik was een soap aan het kijken 
Ik ben net even de site aan het checken en begrijp het even niet meer.
Stalhouder verstelde wat de lagen zouden zijn. En die had het over ZOAP. Nu lees ik op de site van Swaneberg dat het WEL lava steen is. Dus precies hetzelfde als de Ageterberg bodem.
Stom, hoe komt hij dan bij zoab, misschien dat het zelfde werking moet hebben.

Ik ben net even de site aan het checken en begrijp het even niet meer.
Stalhouder verstelde wat de lagen zouden zijn. En die had het over ZOAP. Nu lees ik op de site van Swaneberg dat het WEL lava steen is. Dus precies hetzelfde als de Ageterberg bodem.
Stom, hoe komt hij dan bij zoab, misschien dat het zelfde werking moet hebben.
Liefde is..Alies Dragan Jouke