welke dekens wel en welke niet
- Brittlover
ik heb vantiego (?) eigenmerk van ooteman die ligt super op Britt, verder heb ik br dekens die liggen ook goed.
en Britt heeft ook zo'n plat stukje zit er dus ook aan te denken om een hengstenpluk te kweken maar ben bang dat ik het geduld niet heb.
en Britt heeft ook zo'n plat stukje zit er dus ook aan te denken om een hengstenpluk te kweken maar ben bang dat ik het geduld niet heb.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
en dan nog iets: ze staat nu onder een 0 grams. Is eind september geschoren. Zou ik dan een nieuwe 100 grams kopen, of zou ze het met een 0 grams kunnen doen aankomende winter? Ik wil wel dat de niet geschoren vacht ook niet te dik word. En wanneer moet je na de 1e x weer scheren?
Laatst gewijzigd door Tamara op do 11 okt 2007, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Ze is wel geschoren. Model 6. Op zich is een deken dan niet nodig,, weeet ik, maar ik heb er nu wel een 0 grams regendeken op, om haar inderdaad droog te houden tijdens een bui, en oom te voorkomen dat het deel vand de vacht wat niet geschoren is, nog dikker wordt.
nu zal ze over een maandje of 1 1/2 weer geschoren worden, zelfde model, maar omdat het dan naar verwachting iets kouder zal zijn, dacht ik dus een 100 grams regendeken er op te gooien.
Ook in strijd tegen het niet geschoren stuk vacht bij dit model, om dat niet te dik te laten worden, snappen jullie?,hihi
nu zal ze over een maandje of 1 1/2 weer geschoren worden, zelfde model, maar omdat het dan naar verwachting iets kouder zal zijn, dacht ik dus een 100 grams regendeken er op te gooien.
Ook in strijd tegen het niet geschoren stuk vacht bij dit model, om dat niet te dik te laten worden, snappen jullie?,hihi
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Ik had voor Skreia vorig jaar een HH Highliner, maar die schuurt echt verschrikkelijk op haar schouders.
Heb nu een Kavalkade Alaska outdoor van 300 gram. Deze deken is zeer ruim verstelbaar van voor. Skreia heeft hem op dit moment nog niet op omdat ze nog niet geschoren is. Het is trouwens een 1.85. Skreia is ongeveer 1.45 en erg breed
Heb nu een Kavalkade Alaska outdoor van 300 gram. Deze deken is zeer ruim verstelbaar van voor. Skreia heeft hem op dit moment nog niet op omdat ze nog niet geschoren is. Het is trouwens een 1.85. Skreia is ongeveer 1.45 en erg breed