Verzameltopic scheermodellen?
Ukie is 8 sept geschoren (alleen borst en hals), omdat ze overdag op de wei stond te zweten, mooi of niet het werkt wel en daar gaat het ons om.
Ze kan met dit model lekker 24u p dag buiten blijven staan, en is na het rijden een stuk sneller opgedroogd.
foto van 16 sept, haren groeien weer razendsnel.
http://img168.imageshack.us/img168/3469/img0204dp3.jpg
Als ze weer s'nacht naar binnen gaan kan ze evt helemaal geschoren worden.
Ze kan met dit model lekker 24u p dag buiten blijven staan, en is na het rijden een stuk sneller opgedroogd.
foto van 16 sept, haren groeien weer razendsnel.
http://img168.imageshack.us/img168/3469/img0204dp3.jpg
Als ze weer s'nacht naar binnen gaan kan ze evt helemaal geschoren worden.
Orion1996 schreef:En laat ik jullie 1 advies geven....neem geen oud scheerapparaat voor koeien met niet geslepen messen, want dan krijg je dit:
Nee je krijgt er geen zwarte vacht van en knotten, maar wel strepen![]()
heeft niets te maken dat het apparaat oud is of voor koeien gebruikt, maar met het feit dat je er grove messen in hebt zitten.
Gewoon een stelletje fijnere messen erbij en het probleem is opgelost.
Aan de andere kant, die strepen zie na 2 weken al niet meer.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- joske_vuran
- Contacteer:
- nancy imka
Ik kom er niet doorheen met koeienmessen. Ik ben echt naar de winkel gegaan om goeie messen te halen want het werd helemaal niks joh! En met die paardenmessen was dr vacht er zo af...Orion1996 schreef:En laat ik jullie 1 advies geven....neem geen oud scheerapparaat voor koeien met niet geslepen messen, want dan krijg je dit:
Nee je krijgt er geen zwarte vacht van en knotten, maar wel strepen![]()
De koeienmessen waren trouwens wel geslepen

Hihi deze strepen zijn bijna 1,5 maand oud 
Ik bedoelde ook dat de messen te grof zijn (ze waren trouwens net geslepen hoorde ik net). Paar fijnere messen is wel een optie ja, zal het is met de eigenaar van het ding overleggen

Ik bedoelde ook dat de messen te grof zijn (ze waren trouwens net geslepen hoorde ik net). Paar fijnere messen is wel een optie ja, zal het is met de eigenaar van het ding overleggen

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Ok! Die streepmodellen ben ik persoonlijk niet zo heel erg weg van. Functioneel zijn ze natuurlijk wel, dus ik schrap ze nog niet helemaal uit mijn lijstje.
Mensen die de benen ook meescheren: laten jullie de sokken zitten of halen jullie ze eraf? In principe heeft Yannes niet echt hele volle sokken dus het zou geen ramp zijn als ze eraf gaan. Maar anderzijds, langs de kroonrand wil ik het wel graag eraf dus dan zal het er wel heel idioot uitzien als de sokjes er niet af zijn of wel? Ik vind ze wel altijd heel schattig dus wat dat betreft zou ik het wel weer jammer vinden
Wanneer je 'maar' tot de voorknie scheert, komen de zebrastrepen er dan niet raar uit te zien?
Iig bedankt voor alle goede voorbeelden en meningen!
Mensen die de benen ook meescheren: laten jullie de sokken zitten of halen jullie ze eraf? In principe heeft Yannes niet echt hele volle sokken dus het zou geen ramp zijn als ze eraf gaan. Maar anderzijds, langs de kroonrand wil ik het wel graag eraf dus dan zal het er wel heel idioot uitzien als de sokjes er niet af zijn of wel? Ik vind ze wel altijd heel schattig dus wat dat betreft zou ik het wel weer jammer vinden

Wanneer je 'maar' tot de voorknie scheert, komen de zebrastrepen er dan niet raar uit te zien?
Iig bedankt voor alle goede voorbeelden en meningen!
- joske_vuran
- Contacteer:
Goed dat je het zegt! Daar had ik nog niet eens aan gedacht! Eens even kijken vanavond hoe dat bij vuran dan zou zijn!Saar schreef:Ja hoor, alles groeit weer aan
Ik heb ze ook alleen maar laten staan omdat Saar best grote voeten heeft en als je dan de sokken afscheert dan heeft ze helemaal van die grote poten

Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
Tot de knie scheren vind ik zowiezo geen gezicht,
maar goed is maar wat je zelf mooi vind natuurlijk.
Vorig jaar had ik ook de sokken eraf, de jaren ervoor altijd eraan gelaten.
Denk dat ik ze dit jaar weer laat zitten, vind het toch wel sonde.
Die van Pris zijn nu nog steeds niet weer mooi aangegroeit.
Ik scheer dus gewoon alles weg (ook die kroonranden) maar laat de sokken staan.

Vorig jaar had ik ook de sokken eraf, de jaren ervoor altijd eraan gelaten.
Denk dat ik ze dit jaar weer laat zitten, vind het toch wel sonde.
Die van Pris zijn nu nog steeds niet weer mooi aangegroeit.
Ik scheer dus gewoon alles weg (ook die kroonranden) maar laat de sokken staan.
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
- Patricia (Belle)
ik zou model 9 of 11 nemen, als ze op de borst en in hals zweet..Tamara schreef:welk model moet je hebben , zodat ze minder snel bezweet raken, nu al, en sneller drogen, maar het overdag en s'nacht zonder deken af kunnen. En iemand bij mij in de buurt die het kan en wil doen bij karev?
L2 + 6!!!! 
Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!

Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!