elke dag rijden?
Ik zit ongeveer 2x per week op Kobus en Oliver.
Maar vaak red ik zelfs dat niet eens.
Gelukkig mogen de mannen de hele dag samen op de wei spelen dus aan beweging en aandacht (ook van ons) geen gebrek. Godzijdank kun je op deze twee zo weer opstappen en wegrijden en worden ze dus niet vervelend als ze wat langer niet gereden worden.
Gelukkig mogen de mannen de hele dag samen op de wei spelen dus aan beweging en aandacht (ook van ons) geen gebrek. Godzijdank kun je op deze twee zo weer opstappen en wegrijden en worden ze dus niet vervelend als ze wat langer niet gereden worden.
- Patricia (Belle)
Dat kan ik niet bij Belle hoor. Want die is dan echt chago als ze een dag niets gedaan heb. Na een dag rust (op zondag want dan is de terrein gesloten) dan longeer ik haar of ga ik met haar de weg op, want in de bak is niet te rijden..Dorothea schreef:Ik zit ongeveer 2x per week op Kobus en Oliver.
Cratos beginnen we net mee, max 2x in de week en Alex doet nog helemaal niets. Rosco zo'n 3 a 4 keer per week denk ik. Maar als de dagen weer korter worden neemt dat meestal af. 4x in de bak rijden vind ik geen feestje en Rosco ook niet. Scheelt wel dat ze bij ons dag en nacht de benen kunnen strekken en niet in een box van 3 x 3 hoeven staan.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
ydel loopt nu nog fulltime buiten zeg maar...
momenteel ben ik echt superdruk met dingen regelen en doen...
heb nu ook nog een taak om die shet te doen...
dus ben vaak al druk op stal bezig met alleen maar regelen
maar ja...
komt straks verbetering in.
Dus nu rij ik af en toe, Jes rijdt wel (glucklich) en ik longeer haar meestal voor de conditie
momenteel ben ik echt superdruk met dingen regelen en doen...
heb nu ook nog een taak om die shet te doen...
dus ben vaak al druk op stal bezig met alleen maar regelen

maar ja...
komt straks verbetering in.
Dus nu rij ik af en toe, Jes rijdt wel (glucklich) en ik longeer haar meestal voor de conditie

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Orlinde staat 's zomers dag en nacht op de wei met vriendjes. Ze krijgt bijna elke dag beweging. Dat vindt ze leuk. Als ze een poos minder doet (veel vrije dagen) wordt ze echt minder vrolijk.
Niet elke dag even intensief. Soms gewoon een rustig uurtje stap-draf, en een paar keer per week meer aan het werk bv dressuur of mennen. Als er wedstrijden in het vooruitzicht zijn (dressuur, endurance, TREC) dan zijn we fanatiek bezig.
In de winter staat ze overdag in de paddock en 's nachts op stal. Dan probeer ik wel echt elke dag wat met haar te doen, anders vindt ze het gauw saai zo elke dag alleen maar staan te staan.
Niet elke dag even intensief. Soms gewoon een rustig uurtje stap-draf, en een paar keer per week meer aan het werk bv dressuur of mennen. Als er wedstrijden in het vooruitzicht zijn (dressuur, endurance, TREC) dan zijn we fanatiek bezig.
In de winter staat ze overdag in de paddock en 's nachts op stal. Dan probeer ik wel echt elke dag wat met haar te doen, anders vindt ze het gauw saai zo elke dag alleen maar staan te staan.