niet helemaal te vertrouwen

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Marijke_

Bericht door Marijke_ » di 04 jul 2006, 13:49

Als ik het verhaal van Anika zo lees is het niet echt persoonsgebonden maar is het de een keer wel en de andere keer niet. Dat maakt het juist zo lastig en onvoorspelbaar.
anika

Bericht door anika » di 04 jul 2006, 14:09

Marijke&Rosco schreef:Als ik het verhaal van Anika zo lees is het niet echt persoonsgebonden maar is het de een keer wel en de andere keer niet. Dat maakt het juist zo lastig en onvoorspelbaar.
Precies, hij is enorm onvoorspelbaar.
Murphy :+: Ysha
fjordido

Bericht door fjordido » vr 07 jul 2006, 20:54

het is puberen en daarbij heeft hij niet helemaal het verschil tussen paard en mens door.
ik heb vroeger bij een hackney fokker verzorgt en daar maakte je zulke dingen vaker mee met 2 en 3 jarigen en dan juist bij diegene die als veulen veel in handen zijn geweest.
je moet trouwens niet slaan als bestraffing gezien het tere karakter van de welsh daarvoor. als je slaat dan verpest je zijn karakter voor altijd.
dus doe wat je eigenlijk altijd met ongewenst gedrag moet doen, nl negeren. en zorg dat er geen kinderen en dergelijk bijkunnen.
als je zelf met hem bezig bent, loop en bots dan afentoe tegen hem aan en maak je groot. dat is heel belangrijk om jouw dominantie te bevestigen!!
Plaats reactie