Onder de dazenbulten

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
nancy imka

Bericht door nancy imka » za 01 jul 2006, 07:45

Ik gebruik Veerust, en ik moet zeggen dat ik het super vind werken. Ik weet alleen niet of het ook tegen dazen werkt. Wel tegen de gewone vlieg dat weet ik zeker! En nog een voordeel het stinkt niet *o/*
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
lauraatje

Bericht door lauraatje » za 01 jul 2006, 09:19

Ik heb ook Atex geprobeerd, maar San wordt er helemaal bruin van en dat gaat er bijna niet meer af _-:( Niet door het stof wat omhoog komt, maar door die hertshoornolie die erin zit.
Ik heb nu Vliegvrij en dat werkt ook super :j Vanmorgen uitgetest op een bosrit en de dazen vliegen rond je hoofd maar gaan niet zitten. Op San niet tenminste, ik ben wel wat aangevallen |o Kan niet alles hebben natuurlijk ;)
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » ma 03 jul 2006, 09:54

Vaak is het ook ff testen wat het beste werkt bij je paard...
nancy imka schreef:Ik gebruik Veerust, ..... En nog een voordeel het stinkt niet *o/*
Niet :? als het opspuit ruikt het enorm chemisch... daarna valt het idd wel mee, maar aan de daasspray ben je ook zo gewend :D
lauraatje schreef:Ik heb ook Atex geprobeerd, maar San wordt er helemaal bruin van en dat gaat er bijna niet meer af Niet door het stof wat omhoog komt, maar door die hertshoornolie die erin zit.
Oh.. als ik Rian na een bosrit afspuit is het er bijna helemaal vanaf, en de dag erna zeker. Hoe spuit je het erop met een korte of wat grotere (+/- 15cm) afstand?
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » ma 03 jul 2006, 13:57

Ik heb een vliegendeken voor Aike van BR, deze blijft heel mooi zitten. twee sluitingen voor en twee onder zijn buik door. Lange staartflap ook. Echt een ideaal ding en nog mega sterk ook.

Groetjes Thessa en Aike :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Plaats reactie